مشاور امور بین‎الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی هر روز کوچکتر می‎شود، لذا تمام تلاش خود را برای مقابله با خروش ملل اسلامی در همین حد نگه دارد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در یکصد و یکمین جلسه موسسه پژوهشی و تحقیقاتی ندا با عنوان «من النکبة الی حریة فلسطین» که با حضور اعضای انجمن دوستی ایران و فلسطین و کارشناسان و صاحب نظران برگزار شد، با اشاره به سالروز اشغال فلسطین (یوم نکبه) این روز را دشوارترین و سخت‌ترین روز برای فلسطینی‌ها نامید و آن را مقدمه بدترین جنایات و نسل کشی‌ها علیه این ملت مظلوم و ستم دیده معرفی کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران هم در زمان پیروزی خود آرمان فلسطین را مد نظر داشت و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره) نشان از اهمیت شایان و غیرقابل انکار آرمان فلسطینیان برای جمهوری اسلامی ایران دارد.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سفر یاسر عرفات در سال 57 به ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پایین کشیده شدن پرچم اسرائیل و به جای آن اهتزاز پرچم فلسطین در عصر روز پیروزی انقلاب (22 بهمن) این حرکت را عمق روابط و علقه‌های سیاسی و عقیدتی بین ایران و فلسطین ارزیابی کرد.

شیخ‌الاسلام در پایان چفیه فلسطینی را یک سمبل و نشان کاملا ارزشی و عقیدتی برای فلسطینی‌ها نامید و تصریح کرد: همان چفیه الان روی دوش مقام معظم رهبری است و ایشان یکی از اهدافشان از گذاشتن این چفیه بر روی دوششان در نظر داشتن مسئله فلسطین و آرمان فلسطینی‌ها برای همیشه است. 

مشاور امور بین‎الملل رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هر روز کوچکتر می‎شود، لذا تمام تلاشش را برای مقابله با خروش ملل اسلامی می‎کند تا شاید بتواند خود را در همین حد نگه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با طاغوت و شیطان صفتان از زمان شاه مخلوع ادامه دارد و این مبارزه امروزه در یمن وجود دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آرمان ، فلسطین ، چفیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار