رهبر حزب لیبرال و چپ میانه رژیم صهیونیستی به ضعف و انزوای این رژیم بدون حمایت های آمریکا اذعان کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه صهیونیستی جروزالم پست؛ "تسیپی لیونی،" عضو ارشد کنست، نسبت به کم‌رنگ شدن روابط دوستانه رژیم صهیونیستی و آمریکا هشدار داد و اعلام کرد: سیاستهای اشتباه "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بر‌هم زننده رابطه دوستانه واشینگتن و تل‌آویو است.

"لیونی" وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی در ادامه اذعان کرد: ما بدون حمایت های آمریکا، ضعیف و منزوی هستیم. اگر حمایت های واشینگتن از تل‌آویو قطع شود قادر به مقاومت در جنگها و یا تهدیدات امنیتی نخواهیم بود. اسرائیل نه فقط در عرصه نظامی بلکه در عرصه دیپلماتیک هم نیاز به حضوری قدرتمند‌ در جامعه بین المللی دارد. آنهایی که فکر می‌کنند اگر با تحکم صحبت کنند، اسرائیل قوی‌تر می‌شود کاملا در اشتباه هستند.

"بنیامین نتانیاهو" پس از پیروزی مجدد در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی مدعی شده بود آراء اعراب ساکن سرزمین های اشغالی بی‌تاثیر بوده و سازمان های غیر دولتی چپ‌گرا آنها را با اتوبوس پای صندوق های رای آوردند. "لیونی" با اشاره به همین سخنان گفت: چهره "نتانیاهو" در جامعه بین الملل مخدوش شده و دیگر کسی به او اطمینان نمی‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار