نایب رئیس شورای شهر گفت: اعضای شورا به استناد برخی از اظهارات غیر واقعی نظراتی را مطرح کرده‌اند که باید جلوی این جریان سازی‌ها دروغ گرفته شود و اقدام به فرا فکنی نکنند.

طلایی: از جریان سازی و انتشار دروغ بپرهیزید/ جلوگیری از تخلفات برخی از اعضا موجب فرافکنی شدهبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر در حاشیه جلسه علنی امروز و در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی از اظهارات در جلسه علنی در خصوص شورایاری‌ها تصریح کرد: در دوره سوم شورای شهر مقرر شد 6 نفر عضو هیات امنای محلات و هفت نفر عضو شورایاری‌ها باشند که در دوره جدید، به جای 6 نفر، 6 نهاد از جمله مسجد، بسیج، هیات، آموزش و پرورش، شهردار ناحیه، در نظر گرفته شدند.

وی افزود:‌ شورایاری به عنوان نهاد مردمی و امنای محله نهادی اجتماعی است که شهرداری برای استفاده از ظرفیت شورایاری‌ها، شورایاران را به جمع شورا اضافه کرد و موضوع امنا و شورایاری‌ها دو موضوع جدا از هم هستند که متاسفانه برخی از اعضای شورا فکر می‌کنند که به امنا انتصاباتی داده شده، در حالی که چنین نیست و این تفاوت برداشت است.

نایب رئیس شورای شهر ادامه داد: افرادی در دوره‌های قبل و از فضایی که داشتند استفاده می‌کردند و به نوعی فرمانروایی می‌کردند که جلوی تخلفاتشان گرفته شده، شروع به فرا فکنی می‌کنند.

طلایی با انتقاد به برخی از رویداد‌های دوره‌های گذشته افزود: در دوره قبل برخی از اعضا، از بستگان خود در سرای محلات استفاده می‌کردند و آن‌ها را مشغول به کار می‌کردند که جلوی آن‌ها گرفته شده و عده‌ای نیز با حضور بسیج و هیات در امنا مخالف هستند. این در حالی است که حضور نمایندگان مسجد و هیات‌ها سبب هم افزایی ظرفیت‌ها می‌شود.

رئیس شورای شهر گفت: این آیین نامه برای سال گذشته است و عده‌ای به دنبال جریان سازی و انتشار مسائل دروغ هستند و اعضای شورا به استاندار برخی از اظهارات غیر واقعی شروع به ارائه نظر کرده‌اند که نباید چنین باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار