برانکو پس از پیروزی مقابل الهلال گفت: این برد را به همه هواداران هدیه می کنم.

پلاتینی: سعی می‌کنیم قوانین جدید را آسان تعبیه کنیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برانکو پس از پیروزی مقابل الهلال گفت: این برد را به همه هواداران هدیه می کنم.


وی در ادامه اظهار داشت: نیازی نمی‌بینم که بخواهم توضیح بدهم که از پیروزی مقابل الهلال چقدر خوشحالم هستم.هواداران ما قهرمان اصلی این مسابقه هستند و البته بازیکنانم هم قهرمان این بازی بودند.


وی  افزود: امروز برای هر دو تیم روز مهمی بود . زیرا نه تنها نتیجه این بازی تعیین کننده بود بلکه هردو یک رقیب سنتی و دیرینه بودند. ما باید هم دفاع می کردیم و هم گل می زدیم . دو تیم بازیکنان یکدیگر را مهار می کردند. وقتی کمندانی به میدان آمد خالقی‌فر در پست غیر تخصصی بازی کرد و شما انتظار نداشتید که علی عسگر و مدافعان کناری ما فقط دفاع کنند.الهلال به وقت کشی رو آورد و در حرکت گل ما عالیشاه توپ مرده را به طارمی رساند و طارمی آنها را وادار به گل به خودی کرد.


سرمربی پرسپولیس  گفت: اومانیا را که در این بازی مصدوم بود عوض کردیم با اینکه یک بازیکن موثر بود.گابریل قبل از بازی با استقلال به دلیل مصدومیت تمرین نکرد او احساس درد می‌کند و نمی‌تواند بدود .قبول کنید که در برخی دقایق نمی‌توانستیم کار خودمان را انجام بدهیم چون سه روز پیش بازی سنگینی داشتیم .


وی  در مورد مهرداد کفشگری  گفت:او به سختی آماده می‌شود و من تا بازی بعد نهایتا 7 روز زمان دارم و باید دید او می‌تواند آماده شود یا خیر، کفشگری بازیکن کلیدی ماست.تیم خوبی داریم ولی بازی در عربستان دشوار است و نمی‌دانم چطور همه انتظار دارند ما با 3-4 گل اختلاف الهلال را ببریم .آنها تیم بسیار حرفه‌ای هستند و البته عادت به اتلاف وقت  دارند و  می خواهند که این بازی را جبران کنند.

برانکو در مورد اشتباه داور گفت: درست است ما در این بازی بردیم .ولی اشتباه داوری در مورد الاهلال محرض بود .معتقدم داور باید عذرخواهی کند.

دونیس : فرصت های زیادی از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: ما موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم.بازی خوب و پایاپایی بود اما اشتباه محرض داوری کمی ما را بهم ریخت. در کل من از شکل بازی راضی هستم.



وی در ادامه افزود : ما یک بازیکن خود را از دست داده بودیم که هم می‌خواستیم بازی را آرام کنیم و هم وقت را تحت کنترل خود داشته باشیم که البته این اتفاق رخ نداد.ولی برای بازی برگشت تمرینات خود را ادامه خواهیم داد. کاملا به صعود از این مرحله امیدوار هستم. زیرا حق ما صعود است.


جورجیوس دونیس با اشاره به جو ورزشگاه آزادی یادآور شد: من همیشه از حضور تماشاچی استقبال می‌کنم. شاید این جو کمی به ضرر ما بود ولی آمدن تماشاچی را دوست دارم .البته من خیلی به این اعتقاد ندارم و سعی می کنیم که با تمرین و تاکتیک به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار