وزیر ورزش و جوانان از برگزاری مرحله چهارم مزایده سرخابی ها خبر داد و گفت : این مزایده فردا برای چهارمین بار انجام می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛  محمود گودرزی  در گرگان با بيان اينكه مرحله چهارم مزایده استقلال و پرسپولیس فردا برگزار و نتایج اعلام می‌شود گفت: در صورتي كه مزایده اين مرحله به نتیجه نرسد سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد و دارایی بر اساس قانون تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی همچنین  درباره تصمیم مجلس شورای اسلامی درباره اجاره دادن 2 تیم استقلال و پرسپولیس گفت: بعید به نظر می‌رسد که مجلس به این زودی بخواهد پاسخ دهد.

گودرزی درباره قطع تلفن بازی تراکتور - نفت افزود: این موضوع سوءتفاهمی بیش نیست که گروه‌های کارشناسی در حال بررسی این موضوع هستند و به زودی روشن می‌شود؛ البته در این سوءتفاهم ها مسائل حاشیه‌ای نیز اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ گزارشات متعددی داده شده و 3 گزارش از وزارت اطلاعات، وزارت کشور و وزارت ورزش در دولت ارائه شده است که هر 3 منطبق بر هم هستند كه نشان دهنده آن است مسائل به آن صورتی که مطرح شده نيست و به این شدت نبوده است.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام اينكه گروه‌های کارشناسی بی‌طرف و غیر ذینفع از داوران بازنشسته در حال بررسی زوایای مختلف بازی هستند.اظهار کرد: طبق گفته دکتر واعظی وزیر ارتباطات بررسی‌های لازم در این زمینه انجام و به صورت مکتوب اعلام شد، که قطع موبایل وجود نداشته و ظرفیت‌ها، ارقام و پرینت‌های موبایل کاملاً مشخص است كه مشکلی وجود ندارد؛ امیدوار هستیم به زودی نتیجه داوری هم مشخص شود.

گودرزی در پايان تصريح كرد: همه مسائل تحت نظر است و کوچکترین ابهامی اگر وجود داشته باشد درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.