سامانه مديريت ورود و خروج کالاهای غيرتجاری به منظور ساماندهی به امور مراجعين در منطقه ويژه اقتصادی بندر امام خمينی طراحی و نصب شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دريانوردي  خوزستان  بيان داشت: اين سامانه به صورت تخصصي جهت کنترل ورود و خروج کالا غير تجاري و ابزارآلات طراحي شده است و نياز اداره گارد و انتظامات اين اداره کل را براي دريافت گزارش ها و پيگيري هاي مربوط به کالاهاي اداري ، پيمانکاري و ساير اشخاص حقيقي وحقوقي تأمين  مــي کند.

عليرضا خجسته با اشاره به اقدام انجام شده جهت تأمين نيازهاي نرم افزاري اداره گارد و انتظامات، تصريح کرد: ورودي هاي اين سامانه شامل ورودي هاي دائم ، موقت ، برگشتي – مصرفي ، برگشتي – غير مصرفي و غير قابل برگشت مي باشد که بر اساس آن شماره پلاک خودرو ، نوع خودرو ، نوع کالاي غير تجاري و مبداء از طريق متصدي مربوطه ثبت شده و پس از چاپ  اطلاعات ، رسيد مربوطه به راننده  ارائه مــــي شود.

وي در خصوص مزاياي بهره برداري از اين سامانه که کمک شاياني به ايجاد نظم و انضباط در ورود و خروج وسايل و تجهيزات شرکت هاي فعال و صيانت از اموال مشتريان دارد، افزود:  با الصاق يک بر چسب کد غير قابل خدشه بر روي اقلام، هنگام خروج کالا ضمن فراخواني اطلاعات از طريق دستگاه مرتبط با اين نرم افزار، کليه مشخصات راننده، وسيله حامل بار ورودي بر روي نمايشگر نمايش داده مي شود و قبض خروج صادر مي شود و از صحت برچسب چسبانده شده بر روي اقلام، جهت خروج اطمينان حاصل مي شود.

 منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني ه عنوان بندر پيشرو در مکانيزه سازي فرآيند هاي خدماتي تاکنون گام هاي بسياري به منظور تسريع و تسهيل خدمات به مراجعين و مشتريان برداشته است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار