کارگروه اجتماعی وفرهنگی راور در حالی برگزار شد که امام جمعه این شهرستان بالای 90درصد خودکشی ها در این شهرستان را به سبب اعتیاد وبیکاری دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی بهزیستی استان کرمان حجت الاسلام والمسلمین توسیرکانی امام جمعه شهرستان راور دراین جلسه اعتیاد ، فقر و بیکاری را سه عامل مهم در افزایش آمار اقدام به خودکشی دراین شهرستان بیان کرد و گفت : براساس آمار موجود 90 در صد افراد اقدام به خودکشی مبتلا به اعتیاد بودند که باید بحث درمان و پیشگیری از اعتیاد دراین شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

وی ایجاد اشتغال در منطقه باتوجه به قابلیت و ظرفیت های موجود را راه حلی برای رفع بیکاری و اشتغال مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: ایجاد کارگاههای قالی بافی می تواند بخشی از مشکل اشتغال مردم منطقه را حل نماید.

این درحالی است که شهرستان راور در شمال استان کرمان معادن زغالسنگ تعطیل شده ای دارد از سوی دیگر قابلیت خوبی برای کشت زعفران دارد و جز شهرستان هایی است که به سبب خشکسالی دچار مشکلات حاد در حوزه آب است،از این شهرستان به عنوان دروازه خروجی به سمت امام رضا(ع) یاد می شود.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: خودکشی ، اعتیاد ، بیکاری ، ضرورت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.