سرمربی تیم ملی جودو گفت: از عملکرد شاگردانم در بخش تیمی رضایت داشتم، تیم ما ترکیبی از باتجربه ها و جوان ها بود.

مجید زارعیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛، درباره عملکرد تیم ملی جودو ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا کویت ، اظهار کرد: از نتایجی که در بخش تیمی به دست آوردیم، رضایت کامل دارم، تیم ما تلفیقی از با تجربه ها و جوانترها بود و همه از نظر بدنی آماده بودند، از نظر فنی هم زمان کمی در اختیار داشتیم، ضمن اینکه بچه های ما در اردوهای مشترک تمرین نکردند، عدم خودباوری آنها باعث شد تا در مسابقات انفرادی ضعف هایی داشته باشیم که باید آن را اصلاح کنیم. 

**داوران نگذاشتند، ملایی به طلا برسد
وی با اشاره به قضاوت های مشکوک داوری به نفع ژاپن، در این باره تصریح کرد: سعید ملایی در دو رویداد اخیر توانست انتظارات ما را برآورده کند و از عملکرد وی رضایت داریم، در مسابقات کویت هم مدت 8 دقیقه با حریف ژاپنی مبارزه کرد اما در پایان با اخطار و از روی ناداوری باخت، اگر با ناداوری این اتفاق نمی افتاد می توانست به مدال طلا برسد.


زارعیان ادامه داد: همین اتفاق در مسابقه محمد جمالی مقابل ژاپن هم تکرار شد و به نظر می رسد و وی را با اخطار بازنده اعلام کردند، دخالت های داوری کم نبود و گویا قصد داشتند ژاپن بدون دغدغه قهرمان شود. 

سرمربی تیم ملی درباره عملکرد جواد محجوب در این رقابت ها نیز گفت: متاسفانه محجوب حریف تمرینی ندارد که بتواند او را به چالش بکشد و اذیتش کند.وی در این رقابت ها از لحاظ بدنی آماده بود اما از لحاظ ذهنی در آمادگی مطلوبی به سر نمی برد. هر چند در رقابت های تیمی بهتر از انفرادی کار کرد. 

وی تاکید کرد: در وزن 90- کیلوگرم، دو نماینده داشتیم که هم قاسمی نژاد در تیمی و هم جمالی 
در انفرادی خوب کار کردند، در مسابقات کسب سهمیه المپیک از آنها استفاده خواهیم کرد. 

**انتقادات منطقی کارشناسان را می پذیرم 
زارعیان در انتها خاطرنشان کرد: جودوکاران سبک وزن ما مانند بریمانلو و فتحی پور بسیار جوان بودند و برای نخستین بار در این رقابت ها حاضر می‌شدند. من انتقاد کارشناسان را قبول دارم اما آنها باید به حضور برخی نفرات جوان تیم نیز توجه کنند و بدانند ما بدون هیچ اردوی مشترک و فقط با یک بار حضور در تورنمنت ترکیه عازم این رقابت‌ها شدیم. من جوابگوی انتقادات منطقی کارشناسان هستم اما نه اینکه به خاطر مشکل با شخص دیگری بخواهند تیم ملی را تحت فشار قرار دهند.


انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، جودو ، تیم ، ملی ، کویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زند
۲۳:۵۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
با سلام وخداقوت خدمت کمیته فنی ومربیان تیم ملی تازمانیکه پارتی بازی وعدم شایستگی رو سرلوحه کارتان قرار میدهید همین نتایج ضعیف حق شماست محمد نیکابادی چه چیزی از فتحی پورکم داشت که ازاواستفاده نکردید ......
آخرین اخبار