استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: دکتر روحانی به همراه اعضای هیات دولت در قالب هفدهمین سفر استانی روز چهارشنبه هفته جاری به آذربایجان شرقی سفر می کند و برنامه‌های این سفر با دیدار عمومی رئیس جمهوری با مردم در ساعت 9 و 45 دقیقه صبح در ورزشگاه تختی تبریز آغاز می‌شود.

رئیس جمهور 30 اردیبهشت به آذربایجان شرقی می‎رودبه گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی اسماعیل جبارزاده در گفت‎وگوی زنده تلویزیونی، به سایر برنامه‌های سفر استانی هیات دولت اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزیدگان، روحانیون، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان از جمله برنامه‌های رییس‌جمهوری در این سفر خواهد بود.

وی با بیان این که امروز دنیا هر حرکتی را که در جمهوری اسلامی اتفاق می‌افتد به دقت رصد می‏‎کند، اظهارکرد: مردم ما در هر مقطعی نشان داده‌اند که حامی نظام و انقلاب هستند و ان‌شاءالله در سفر رییس‌جمهوری به تبریز هم این پشتیبانی را نشان خواهند داد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به این که جمهوری اسلامی در شرایط ویژه‌ای قرار دارد، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی رو در روی استکبار جهانی قرار گرفته و هرچه پایه‌های مردمی نظام تقویت شود تاثیر مهمی در تحقق اهداف انقلاب و ناامیدی دشمنان خواهد داشت.

جبارزاده با بیان این که تبریز همواره در تاریخ انقلاب اسلامی تاثیرگذار بوده است، افزود: با حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از رییس‌جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید بار دیگر تاثیرگذاری تبریز و آذربایجان در حمایت از انقلاب و تقویت نظام اسلامی در برابر زیاده خواهان اثبات خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم سفر استانی هیات دولت سفری پرخیر و برکت برای استان باشد و مردم شاهد دستاوردهای این سفر در روزها و سال‌های آینده باشند.

وی اظهارکرد: وحدت و صمیمیت خوبی بین مسئولان استان حاکم است و این فضای همدلی باید با شور و نشاط مردم همراه باشد.

وی همچنین با بیان این که از یک ماه پیش پروژه‌های نیمه تمام استان درحال بررسی و پیگیری است، گفت: همزمان با سفر استانی هیات دولت، تعدادی از این پروژه‌ها که امکان بهره‌برداری از آنها وجود دارد، افتتاح و عملیات اجرایی تعداد دیگری از پروژه‌ها با دستور رئیس‌جمهوری آغاز می‌شود.

جبارزاده اضافه کرد: فهرستی از پروژه‌های استان که امکان بهره‌برداری از آنها در دو سال آینده با تخصیص اعتبارات مورد نیاز وجود دارد، تهیه شده که در این سفر تقدیم رئیس‌جمهور خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از اعزام نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور به شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: نمایندگان دکتر روحانی مسایل و مشکلات مربوط به هر شهرستان را بررسی خواهند کرد.

جبارزاده در ادامه سخنان خود با اشاره به اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت تهران، گفت: یکی از برنامه‌هایی که برای سفر استانی دولت پیش‌بینی کرده بودیم جشن قهرمانی تیم تراکتورسازی همزمان با دیدار عمومی رئیس‌جمهوری بود که متاسفانه با اتفاقات پیش آمده این امر محقق نشد و جای این برنامه در این سفر خالی است.

وی با تاکید بر این که پیگیر قضایای پیش آمده از طریق وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هستیم، افزود: شخص رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت و پس از گزارش وزیر ورزش و جوانان نسبت به بررسی دقیق موضوع و برخورد قانونی با خاطیان دستورات لازم داده‌اند و ما نیز تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

جبارزاده اعلام کرد: امیدواریم بتوانیم در فرصت مناسب دیگری از تمام ورزشکاران استان بویژه بازیکنان تیم تراکتورسازی قدردانی کنیم، هرچند تراکتورسازی از نظر ما همیشه قهرمان است و از آن حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار