نایب رئیس مجلس گفت:حضور نمایندگان ملت و مسئولین در محفل قرآنی سبب همدلی و همکاری بیشتر بین آن‌ها شده و من از سازمان اوقاف و و دست اندرکاران این مسابقات تشکر ویژه می‌نمایم.

حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس در گفتگو با خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی اظهار داشت:‌مسابقات بین المللی قرآن کریم یک پرچم برافراشته شده بر بام بلند ایران اسلامی است که راه را برای آراسته شدن آموزه‌های آیات نورانی قرآن مجید هموار نموده و به عنوان ریسمان مستحکم الهی راه را برای وحدت و انسجام امت اسلام به معنا وحدت کلمه در لغت خداوند سبحان باز کرده است. 

وی افزود: ما شاهد حضور قرآن کریم در عرصه زندگی قاریان ممتاز و چهره‌های فرهیخته از ایران سراسر امت اسلام بوده و این همان وحدت وحیات ملت اسلام و جوانان ایران اسلامی است. 

نایب رئیس اول مجلس تصریح کرد: در محفل نورانی قرآن کریم،‌ مسئولین و نمایندگان حضور بیشتری داشته باشند تا بستر همدلی و همکاری بین مسئولین کشور و همچنین نمایندگان ملت بیشتر شود. 

حجت الاسلام ابوترابی فرد در پایان ابراز داشت: من از سازمان اوقاف، همه دست اندرکاران و همچنین قاریان خوب کشور برای برگزاری این مسابقات نورانی تشکر و قدردانی می‌نمایم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار