یدالله گودرزی گفت: غرفه رادیو ایران در مدت 10 روز نماشگاه میزبان صاحب نظران در عرصه‌های مختلف بود.

یدالله گودرزی مدیر فرهنگ و اندیشه رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در بیست‌وهشتمین نمایشگاه کتاب تهران، رادیو ایران نشان داد با انجام کار گروهی و همکاری، می‌توان برنامه‌ای را تولید کرد که کتاب و کتاب‌خوانی را که روز به روز مهجورتر می‌شود، ترویج داد.

وی ادامه داد: اهمیت رسانه از نظر مردم باید دارای متن جامع،‌اجتماعی و فرهنگی باشد؛ بهتر است رسانه درون گرا نبوده و بی واسطه با مردم ارتباط داشته باشد و حرف‌های مردم را بازتاب دهد.

مدیر اجرایی رادیو ایران افزود: با وجود به امکان غرفه رادیو ایران در محوطه بیرونی و باز با استقبال زیادی از جانب مردم مواجه شدیم. 1500 نفر در برنامه 90 ثانیه برای اجرا و 300 نفر برای تست خوانندگی در غرفه حضور پیدا کردند.

گودرزی عنوان کرد: غرفه رادیو ایران محل عبور و مرور صاحب نظران بسیاری از جمله غلامعلی حداد‌عادل رئیس فرهنگستان ادب فارسی، سید عباس صالحی معاون وزیر ارشاد، سفیران کشورهای عمان، مکزیک و ... بود. همچنین دوستانی که کتاب خود را در غرفه رونمایی کردند و هنرمندان در عرصه‌های مختلف مهمان غرفه رادیو ایران بودند.

گودرزی درباره استقبال از برنامه " کوی نشاط " عنوان کرد: برنامه " کوی نشاط " یکی از بخش‌های مورد استقبال مخاطبان در عید مبعث و هنرمندان این برنامه هم از استقبال مردم بسیار شگفت‌انگیز شدند.

وی تصریح کرد: ناشران برای ترویج کتاب‌خوانی بیش از هزار نسخه به غرفه رادیو ایران هدیه داده بودند که با اجرای مسابقه " بخون و ببر " به برندگان اهدا شد.

با اشاره به علاقه هنرمندان به نوشتن اظهار داشت: هم اکنون فضای فرهنگی بین هنرمندان هم علاقه به نوشتن دارند تا از خود اثری داشته باشند این نشان می‌دهد ، کتاب عنصر فرهنگی است که اگر خوب و مناسب و به روز باشد، منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار