با 10 میلیون با کلاس شوید

اخیرا در شبکه های مجازی صفحاتی به چشم می خورد که اقدام به فروش مجازی کالاهای لوکس جیبی کرده اند بطوری که شما با مبلغی بین 10 الی 15 میلیون تومان می توانید اجناسی از جنس تیتانیوم و کریستال در جیب و سرآستین هایتان داشته باشید.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛تحریریه این سرویس،با جستجو در صفحات مجازی دریافت که کاربران پولدار در تب و تاب باکلاس شدن هستند زیرا بسیاری از آنان همیشه به دنبال لوکس ترین کالا ها با مارک و برند معروفی هستند که این برند ها برایشان از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ولی قیمت این کالا ها معمولا  برایشان در اولویت نبوده و اهمیتی برای این دسته از خریداران ندارد.
  

مکن

مثلا قیمت یکی از این مدل های گوشی هوشمند که برای همین قشر مرفهین بی درد ساخته شده بیش از 15 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که مشخصات آن با یک گوشی 800 هزار تومانی چندان تفاوتی هم ندارد.

مکن

جالب است بدانید تب و تاب با کلاس شدن به خرید همین گوشی ها ختم نمی شود،بلکه برای این کاربران پولدار دکمه سرآستین نیز جزء کالای لوکس به شمار رفته و قیمت این دکمه سرآستین ها حدودا چند میلیون مشخص شده،در حالی که شاید قیمت یک دکمه معمولی بیش از 10 هزارتومان نباشد.


مکن

صاحبان این صفحات ظاهرا روی جیب این پولدارها خیلی حساب باز کرده اند و به آن به چشم عابر بانکی نگاه می کنند که ته ندارد تا جایی که قیمت هایی که برای کالاها تعیین کرده اند بیش از دوبرابر قیمت متعارف است،اما باز هم برای این مرفهین بی درد اهمیتی ندارد.



مکن

در این میان نظرات کابران هم جالب است :

مکن
مکن


این رفتار مغروران ثروت و جولان دادن آنها در جامعه فقط مختص خیابان اندرزگو و پل پارک وی نمی باشد و هر جایی که زرق و برقی وجود دارد خودشیفته های پولدار هم خودنمایی می کنند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار