تا دقایقی دیگر صورت می‌گیرد؛

بازگشت پیکرهای ۲۷۰ شهید دفاع مقدس به کشور

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در دو هفته اخیر با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در جنوب عراق، پیکرهای مطهر ۲۷۰شهید به دست آمده است که امروز ۲۸ اردیبهشت ماه از مرز شلمچه وارد کشور خواهند شد.

بازگشت پیکرهای ۲۷۰ شهید دفاع مقدس به کشوربه گزارش حوزه دفاعی-_امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ پیکرهای مطهر ۲۷۰ شهید دفاع مقدس که طی تفحص اخیر کشف شده‌اند امروز ۲۸ اردیبهشت ماه از طریق مرز شلمچه وارد کشور خواهند شد.

سردار "سیدمحمد باقرزاده" فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام این خبر گفت: در دو هفته اخیر با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در جنوب عراق و مناطق فاو، ابوفلوس، شلمچه، مجنون و زبیدات، پیکرهای مطهر ۲۷۰شهید به دست آمده است که در امروز ۲۸ اردیبهشت ماه از مرز شلمچه وارد کشور خواهند شد و مورد استقبال عشایر غیور دشت آزادگان قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: این شهدا برای مراسم وداع به سوسنگر منتقل خواهد شد و مراسم استقبال کاملآ عشایری برگزار خواهد شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین افزود: همزمان با ایام شهادت امام موسی بن جعفر(ع) روز ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری نیز تعداد چهار شهید در دو نقطه استان خوزستان، بخش سردشت زیدون و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تشییع و به خاک سپرده شدند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در سراسر کشور استقبال بسیار خوبی برای تدفین شهدای گمنام شده است و ۱۲۰۰ شهر و شهرستان و ۱۸۰ دانشگاه و حوزه علمیه در کشور در نوبت هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار