در صفحات اجتماعی امروز روزنامه‌های کشور موضوع های بازگشت انسان‌ها به دوران اولیه و تردستی‌های پدرخوانده برای تاجران خارجی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران، روزنامه جام‌جم در گزارشی با عنوان "واردات بی‌رویه تجهیزات پزشکی" نگاهی به واردات این تجهیزات و نبود تولید و خودکفایی در این زمینه پرداخته و در این باره می‌نویسد: 60 درصد تجهیزات پزشکی مصرفی در ایران وارداتی بوده در حالی که شرکت‌های بسیاری در حوزه تجهیزات پزشکی در ایران وجود دارد و در چند سال گذشته شرکت‌های دانش بنیان در حوزه پزشکی فعال شده است.

در حال حاضر 50 درصد اعتبارات طرح تحول سلامت، صرف دارو و تجهیزات پزشکی می‌شود یعنی طرحی که از آن بعنوان جراحی بزرگ نظام سلامت یاد می شود، نیمی از بودجه هایش صرف تهیه دارو و تجهیزات شده است .

"مرگ 400 هزار تن در جاده های کشور" ، "سند پردیسان به نام دولت است" و " درس های سخاوتمند سیستان و بلوچستان" موضوعات دیگری است که روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود آن را بررسی کرده است.

اما از این خبر بگذریم و سری به گروه شوک روزنامه ایران که اخبار حوادث را به صورت ویژه پوشش می دهد به خبری با عنوان "تردستی‌های پدرخوانده برای تاجران خارجی" پرداخته است .

این روزنامه به خبری پرداخته که بسیار نگران کننده است چراکه با وجود شرایط بحرانی در حوزه گردشگری این دست اتفاقات می تواند وضعیت را بدتر کند حالا داستان از این قرار است که گردانندگان باند پدرخوانده که اعضای یک خانواده بودند در نقش پلیس با بازرسی بدنی به کمین گردشگران و تاجران خارجی می‌نشستند و با تردستی جیب‌هایشان را خالی می کردند.

پس از تحقیقات و چهره‌زنی این سارقان به دست اداره 5 پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شد.

"پشیمانی قاتل باغ آذری در صحن دادگاه "، "پایان 8 سال زندگی مخفیانه یک قاتل فراری" ، " بدشانسی راننده خودرو لوکس در فرار از صحنه تصادف" . " اعتراف در جنگل" دیگر اخبار حوادثی است که در این روزنامه به آن پرداخته شده است.

روزنامه هفت صبح در صفحه زیر آسمان شهر تیتر اصلی اش را به "انگلیس ! کشور مودب‌ها ، گنگ‌ها و نژاد پرستان محافظه‌کار" با این مزمون که ایرانیان مقیم انگلیس چه حال و روزی دارند؟ و آیا ایرانیان مقیم‌ لندن از زندگی در این شهر ابری و پر از مهاجر راضی هستند ؟، اختصاص داده است.

نویسنده در این مطلب اشاره می کند که از سال 2012 بخاطر تعداد مهاجران که روز به روز بیشتر می‌شوند، وضعیت ویزا دادن به انگلیس هم سخت‌تر شده است. این روزنامه در ادامه به بررسی زندگی ایرانیان در انگلیس پرداخته است.

"بازگشت انسان‌ها به دوران اولیه" ،‌"ازدواج دوم خواهر رنگ خون گرفت" و "زورگیری با قمه آغشته به مواد مخدر" موضوع‌های دیگری است که این روزنامه نسبتا اصلاح طلب در صفحات دانش و فناوری و حوادث خود به آن پرداخته است.

و اما روزنامه همشهری که روزنامه آخر ما است در صفحه شهری خود موضوع "واکنش پل طبقانی به زلزله" را مورد بررسی قرار داده است.

روزنامه‌نگار می‌نویسد؛ پل طبقاتی صدر در هنگام زلزله فقط شروع به بازی‌ کردن و جابجایی می کند.

در ادامه گزارش نویسنده به مطالبی همچون، خصوصیت محاسباتی پل صدر در زلزله، آمادگی در مقابل حوادث طبیعی به خصوص زلزله، بررسی لرزه‌ای طرح‌های عمرانی شهرداری تهران و ... اشاره می‌کند.

" طراحی نرم‌افزار جامعه رانندگان سوریس مدارس" ، "ساماندهی مشاغل خیابان های هنگام و زنجان" و " تقدیر شورا از اجرای طرح نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر" از دیگر موضوعاتی است که این روزنامه منتسب به شهرداری تهران در صفحه شهری امروز خود به آنان پرداخته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: روزنامه ، پیشخوان ، امروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار