نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود، بررسی و ایرادات آن را برطرف شد.

رفع ایرادات شورای نگهبان در مورد لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در کمیسیون اقتصادی«ابوذر ندیمی» نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: در جلسه امروز موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود را با حضور نماینده‌ای از این شورا بررسی و ایرادات آن را برطرف کردیم.

وی افزود: تعیین ارزش معاملاتی املاک یکی از موارد اصلاح شده در جلسه بود که این موضوع را برعهده کمیسیون املاک گذاشتیم تا ارزش معاملاتی این قانون را تعیین کرده و درصدهای سالیانه را به گونه‌ای تعیین کند که بیش از 2 درصد در سال نباشد.

ندیمی گفت: معافیت سازمان‌های وابسته و زیر نظر سازمان شهرداری‌ها فعالیت می‌کنند از دیگر نکاتی بود که در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در مورد اصلاحات و تغییراتی در پروژه‌ها موضوع قانون مالیات های مستقیم صورت گرفت و نیز در مورد مرجع قضایی نیز منوط به اذن قاضی صالح شد تا نظر شورای نگهبان تأمین شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در مورد سفر بدهکاران مالیاتی با اخذ تضامین و کسب شرایط نیز در جلسه امروز کمیسیون بررسی و ممکن شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار