رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال 93، سازمان بهزیستی کشور برای بیش از 39 هزار نفر زمینه اشتغال‌زایی را فراهم کرده است.

اشتغال زایی بیش از 39 هزار نفر در سازمان بهزیستی کشوربه گزارش خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست هم‌اندیشی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که عصر امروز (یک شنبه)در سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در سال 93، سازمان بهزیستی کشور برای بیش از 39 هزار نفر زمینه اشتغال‌زایی را فراهم کرده است.
وی گفت: نقطه نظرات مطرح شده بیانگر اشراف کامل افراد در حوزه سازمان بهزیستی است و کمیسیون مکی‌تواند مشاوری آگاه و همکار ما در برنامه ریزی‌های سازمان بهزیستی باشد.

محسنی بند پی با اشاره به اینکه  پیشگیری یکی از اولیوت‌های اصلی سازمان بهزیستی کشور است ، تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد شورای عالی معلولان را تشکیل دهد.

وی ادامه داد: ایجاد یک مرکز اقتصادی، اجتماعی ، خانوار یکی دیگر از برنامه‌های سازمان بهزیستی کشور است تا بتوان به وسیله آن آمار دقیقی از سنین ازدواج، طلاق، میزان بیماری‌های روحی و روانی و غیره را به وسیله آن مورد ارزیابی قرار دهیم.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه تقویت‌ ان جی او، از استراتژی های سازمان بهزیستی است گفت: سازمان بهزیستی کشور آمادگی دارد تا مراکز خود را به NGOها واگذار کرده تا به این وسیله بتواند کمبود نیروی خود را از این طریق برطرف نماید.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بحث زنان سرپرست خانوار و اشتغال‌زایی اظهار داشت: در سال 93 ، برای 39 هزار و 776 نفر اشتغال زایی صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: در سازمان بهزیستی خدمت، عشق و انگیزه می‌خواهد تا بتوانیم به این وسیله به جامعه هدف ارائه خدمت کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهزیستی ، کمیسیون ، اعضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی شکوهی
۱۲:۵۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
سلام.من شغل ندارم .همیشه بیکار؛
آخرین اخبار