کرمان؛

اتباع افغان مشکل اصلی کرمان در حوزه آسیب های اجتماعی

فرماندار کرمان حضور مهاجران افغانی را مشکل اصلی استان در حوزه جمع آوری متکدیان و کودکان خیابانی دانست و گفت: بیش از 70درصد از افراد جمع آوری شده در این خصوص اتباع افاغنه هستند

اتباع افغان مشکل اصلی کرمان در حوزه آسیب های اجتماعیبه گزارش باشگاه خبرنگاران کرمان وبنا به اعلام روباط عمومی بهزیستی  کرمان،محمد علی توحیدی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان افزود: اقدامات خوبی در حوزه مقابله با متکدیان و ساماندهی کودکان خیابانی با اهتمام جدی استاندار و معاون سیاسی ایشان،در شهرستان کرمان انجام شده است.

فرماندار کرمان گفت:با همت شهرداری کرمان مرکزی در منطقه سرآسیاب برای جمع آوری و اسکان موقت متکدیان و کودکان خیابانی مرمت و ساماندهی شد.

وی تصریح کرد : این افراد پس از جمع آوری از سطح شهر برای پالایش به اردوگاه تحویل و اسکان موقت می شوند و در مرحله بعد نمایندگان کمیته امداد، بهزیستی و اتباع در محل حضور دارند و گروه هدف خود را تحویل می گیرند .

وی با بیان اینکه این افراد در ساعاتی که فعالیت های رسمی و عرفی شهر تعطیل می شود فعالیت خود را آغاز می کنند افزود: اهتمام جدی ما بر این است که به سمتی پیش برویم که اعلام کنیم شهر کرمان فاقد این گونه ناهنجاری های اجتماعی است.

توحیدی ادامه داد:در تابستان با توجه به تعطیلی مدارس فرزندان خانواده های کم بضاعت باید در مسایل اقتصادی خانواده مشارکت کنند که این موضوع باعث نگرانی ما است.


انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.