در این همایش ضمن تبیین چارچوب‌ها به تشریح تغییرات و روال جدید انتشار اطلاعیه‌ها در سامانه کدال پرداخته می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، این همایش به منظور معرفی رویه جدید انتشار اطلاعات و بستر درج نظرات تحلیلی در سامانه کدال با هدف افشای سریع تر، شفاف­ سازی بیشتر، اطلاع رسانی گسترده تر و تحلیل دقیق تر از ساعت 13:30 تا 17:00 برگزار می شود.   در این همایش ضمن تبیین چارچوب ها به تشریح تغییرات و روال جدید انتشار اطلاعیه ها در سامانه کدال پرداخته می شود.

در گردهمایی بزرگ ناشران بورسی و فرابورسی بازار سرمایه ایران ، مدیران ارشد سازمان بورس و اوراق بهادار و اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل ناشران بورسی و فرابورسی، مؤسسات حسابرسی و مشاوران سرمایه‎گذاری حضور خواهند یافت .

کلیه ذینفعان بازار سرمایه می­توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه کدال (WWW.Codal.ir) مراجعه یا با تلفن­ های 9 - 84083226 تماس حاصل فرمایند.

در این میان مهمترین موضوع مربوط به مسئولیت شرکت های تحت نظارت در تهیه و انتشار دقیق اطلاعات است و از این پس همه مسئولیت های ناشی از هر اشتباهی به عهده مدیران و اعضا هیات مدیره خواهد بود.

انتظار می رود با عملیاتی شدن رویه جدید ارایه اطلاعات شرکت ها ، مسیر اصلاحات و عمیق تر شدن بازارسرمایه ایران سرعت بهتری به خود بگیرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، کدال ، بازار ، سرمایه ، روال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار