بازیکنان و اعضا کادر فنی تیم پدیده که هنوز مابقی پول خود را دریافت نکردند با توافقات صورت گرفته از این تیم سهام می‌خرند.

به گزارش خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از یک مقام آگاه در تیم پدیده، اعضای تیم پدیده در جلسه با پهلوان مدیر عامل این تیم برای دریافت طلب معوقه خود گفتگو و رایزنی کردند.

مدیرعامل پدیده‌ای‌ها در این نشست چند ساعته برای زنده کردن پول بازیکنان این تیم چند پیشنهاد ارائه داد.

وی مدعی شد بازیکنان این تیم در ازای طلب خود می توانند آپارتمان و یا مغازه ای در شهر رویایی پدیده بخرند و اگر پولشان کم بود می توانند به صورت شریکی این ملک را خریداری کنند. اما وی پیشنهاد دیگری نیز ارائه داد.

وی به بازیکنان بخشی از سهام پدیده را پیشنهاد داد و مدعی شد این سهام را بسیار پایین‌تر از قیمت اصلی به آنها می‌فروشد. بر اساس روال عادی قیمت هر سهم شرکت پدیده چیزی معادل 12 هزار تومان است که پهلوان قیمتی بسیار پایین تر به بازیکنان پیشنهاد کرد. به‌طوری که برخی بازیکنان وسوسه شدند و با وجود مشکلاتی که در خرید و فروش سهام این تیم وجود دارد مایل به خرید سهام شدند.

البته فروش این سهام مدت‌دار خواهد بود و شرکت پدیده به این سرعت سهام را از بازیکنان نمی‌خرد ولی واسطه‌هایی وجود دارند که هر سهم شرکت پدیده را 5 هزار تومان می‌خرند و بازیکنان همین امروز می‌توانند اقدام به فروش سهام البته با قیمتی بسیار پایین کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار