نایب رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است این باشگاه به سختی می تواند با تیم های متمول چلسی و پاری سن ژرمن رقابت کند.

رقابت با چلسی و پاری سن ژرمن بسیار دشوار استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خاویر فائوس، نایب رئیس بارسلونا در گفتگو با یک روزنامه آلمانی عنوان کرد باشگاه های ثروتمندی مانند چلسی و پاری سن ژرمن به راحتی می توانند بازیکنان بارسا را وسوسه کند. 
 
بارسلونا در 2 فصل گذشته موفق شده است بازیکنان طراز اولی مانند نیمار و سوارز را به نیوکمپ بیاورد، اما اکنون فائوس معتقد است تیمی مانند بارسا به سختی می تواند ستاره های خود را حفظ کند. 
 
او گفت: یک بازیکن همیشه خود را با بازیکنان لیگ برنر یا بوندسلیگا مقایسه می کند ما برای این که همچنان رقابتی باقی بمانیم مجبوریم دستمزدها را به طور چشمگیری افزایش دهیم. 
 
فائوس در پاسخ به این سوال که  حفظ ستاره‌هایی مانند نیمار، مسی وسوارز در شرایط فعلی چقدر دشوار است، گفت: این یک چالش بزرگی است، اما ما آنها را حفظ خواهیم کرد ما باید خود را با شرایط جدید بازار و با شرایط چلسی و پاری سن ژرمن وفق دهیم بازیکنان دوران حرفه ای کوتاهی دارند و آنها حق دارند پولی را که دیگر باشگاه ها به آنها می پردازند، مطالبه کنند، ما نمی‌توانیم به آنها بگوییم با نصف آن دستمزد اینجا بمانید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار