معاون عمرانی استانداری کرمانشاه عنوان كرد؛

سوت قطار کرمانشاه در ایستگاه انتظار/خرید 10هزار تن ریل برای ریل‌گذاری مسیر

با خرید 10هزار تن ریل برای ریل گذاری مسیر راه‌آهن ملایر-کرمانشاه ، سوت قطار در غرب کشور هم شنیده می شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه  ،معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اعلام این خبر گفت : بودجه امسال راه‌آهن غرب کشور که پیش از این قرار بود 150 میلیارد تومان باشد، 168 میلیارد تومان تعیین شد.

نیک‌ کردار افزود:دولت مصوب کرده  110 میلیون یورو فاینانس به پروژه راه آهن ملایر-کرمانشاه داده شود و 320 میلیون یورو فاینانس نیز برای مسیر کرمانشاه-خسروی مصوب کرده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، گفت: در حال حاضر 45 کیلومتر از مسیر راه‌آهن ملایر-کرمانشاه از سمت ملایر ریل‌گذاری شده است.

نیک‌کردار با اشاره به خریداری 10 هزار تن ریل برای ریل‌گذاری این مسیر، بیان داشت : از این میزان هفت هزار تن ریل تحویل شده و سه هزار تن دیگر نیز در راه است که این میزان ریل، 80 کیلومتر ریل‌گذاری مسیر را تکمیل می‌کند.

وی طول مسیر راه آهن ملایر-کرمانشاه را 176 کیلومتر اعلام و تصریح کرد: برای تکمیل این مسیر به 16 هزار تن ریل دیگر نیاز است که برای برگزاری مناقصه خرید آن باید تامین اعتبار صورت گیرد که مسئولین کشوری وعده داده‌اند این اعتبار را تامین کنند.

نیک‌کردار ادامه داد: با نهایی‌شدن مذاکره با فاینانسور چینی  مشکلات اعتباری پروژه حل خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه  درپایان گفت: وعده‌ای که پیمانکاران پروژه برای اتمام کار داده اند که تا پایان سال مالی 1394 قطار به کرمانشاه برسد.


انتهای پیام/د

برچسب ها: کرمانشاه ، سوت ، قطار ، ایستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.