یک عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: وزیر جهاد کشاورزی در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت توضیحاتی درباره وضعیت کشاورزی و دامداری کشور را به اعضای شورای مرکزی این فراکسیون ارائه کرد.

توضیحات «حجتی» درمورد وضعیت کشاورزی در جلسه امروز فراکسیون رهروان مجلس«کمال‌الدین پیرموذن» نماینده مردم ارومیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز فراکسیون متبوع خود،‌ گفت: جلسه امروز فراکسیون اصولگریان رهروان ولایت با حضور «محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی و به ریاست «کاظم جلالی» برگزار شد.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی توضیحاتی درباره وضعیت کشاورزی و دامداری کشور را به اعضای شورای مرکزی این فراکسیون ارائه کرد.

نمایمنده مردم ارومیه تصریح کرد: اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی سؤالات متعددی در حوزه کشاورزی و حمایت از باغداران و کشاورزان از وزیر کشاورزی مطرح کردند که وی به سؤالات آنها پاسخ داد.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تعداد سوالات نمایندگان از وزیر زیاد بود قرار شد که نشست دیگری با این وزیر برگزار شود تا وی بتواند پاسخ‌های خود را به نمایندگان ارائه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار