امام جمعه رودهن گفت: نباید برای حل مشکلات تنها چشم به لغو کامل تحریم ها دوخت ، زیرا رفع کامل تحریم ها، درمان قطعی زخم ها در بدنه اقتصاد کشور نیست .

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران رودهن در مورد روند مذاکرات هسته ای گفت : ایران در عبور از گردنه های خطر ناکی که به خاطر تحریم ها و توطئه های استکبار جهانی ایجاد شده است ، با رهنمود های مقام معظم رهبری به سلامت عبور کرده است .

امام جمعه رودهن با تاکید بر اینکه توطئه های اقتصادی دشمن پدیده ای جدید نیست و تازگی ندارد، تصریح کرد : دشمنان نظام جمهوری اسلامی این بار از جبهه ای از جنس اقتصاد با فلج کردن این حوزه در کشور می خواهند انقلاب اسلامی را از بین ببرند .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح در ادامه این مطلب افزود : نباید برای حل مشکلات تنها چشم به لغو کامل تحریم ها دوخت چرا که تحریم ها نسخه نهایی درمان قطعی بیماری اقتصاد کشور نیست بلکه باید از درون تحولی اساسی در بیان اقتصاد ایجاد کرد .

امام جمعه رودهن اظهار داشت : کاهش واردات و افزایش صادرات به ویژه در حوزه محصولات غیر نفتی از ارکان مهم و اساسی تحول اقتصادی در ایران اسلامی محسوب می شود .


بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) مبداء برافراشته شدن بیرق استکبار ستیزی

امام جمعه رودهن گفت : بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) مبداء برافراشته شدن بیرق استکبار ستیزی در بیش از هزارسال پیش در دوران جهل و بت پرستی بود .

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح گفت : پیامبر نور و رحمت در آغازین روز های بعثت خود و دریافت دستور الهی و قبول و سنگینی این مسئولیت مهم، اسلام را برای سعادت جامعه بشری به ارمغان آورد .

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد : ایشان ادیان دیگر مانند بت پرستی را جزء یکتاپرستی تهی و بی ارزش و بی هویت و حرام به جامعه منحرف آن دوران معرفی کرد .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) را مبداء بیداری اسلامی و بستر برافراشته شدن بیرق استکبار ستیزی در دنیا برشمرد و اضافه کرد: بی شک بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) مقدمه ای برای خلق توطئه هایی رنگا رنگ بر علیه اسلام بود .

امام جمعه رودهن در خاتمه اظهار داشت : در آن دوران مسلمانان از گزند تهاجمات استکبار جهانی در امان نبودند و دشمن توطئه های رنگارنگی را بر علیه مسلمانان شکل می داد تا ریشه اسلام را از جهان قطع کند.

انتهای پیام/د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.