پس از اعلام اسامی تیم ملی فوتبال ایران؛

حلالی: کی‌روش بازیکنان درخشان لیگ را به تیم ملی دعوت کرده است

کارشناس فوتبال ایران گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اعتقاد من بهترین‌های لیگ برتر را برای اردوی اول تیم ملی فوتبال ایران انتخاب کرده است.

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به اعتقاد من کی‌روش بهترین‌های لیگ برتر را برای اردوی اول تیم ملی فوتبال ایران انتخاب کرده است و این بازیکنان تقریبا کسانی بوده‌اند که در لیگ برتر فوتبال ایران درخشیدند.
 
وی تصریح کرد: به احتمال فراوان بسیاری از بازیکنان دعوت شده از سوی سرمربی پرتغالی تیم ملی خط می‌خورند.
 
وی افزود: معتقدم که کی‌روش می‌توانست از محمد نوری که هم‌اکنون در شرایط مطلوبی به سر می‌برد استفاده نماید زیرا وی به طور حتم توانایی کمک به تیم ملی ایران را دارد.
 
کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: شرایط تیم فوتبال استقلال تهران نه در بازی‌های باشگاهی و نه در لیگ برتر مطلوب نبوده است که عده‌ای از آبی‌پوشان به تیم ملی کشورمان دعوت شده‌اند.
 
وی اذعان داشت:کی‌روش بدین علت بازیکنان زیادی را به تیم ملی دعوت کرده که بتواند پاسخگوی اذهان عمومی باشد و کار خود را پیش ببرد، به نظر من وی سلیقه را در لیست تیم ملی چاشنی کار کرده است.
 
حلالی تاکید کرد: در نهایت تنها 18 تا 22 بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شوند و امیدوارم که بازیکنانی که در لیست نهایی سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران قرار می‌گیرند تمامی تلاش خود را به کار گیرند.
 
وی اشاره کرد: ما بسیاری از فرصت‌های خود را از دست داده‌ایم و تنها می‌توان امیدوار بود که با دعوت جوانان به تیم ملی در مسابقات جهانی از این پس عملکرد خوبی داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی ، فوتبال ، ایران ، حلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
انتخابهای کی روش بهترین است .او واقعیتها را بهتر از هر کسی میداند.
آخرین اخبار