مریم سعادت از جزئیات نقش خود در «دردسرهای عظیم » می‌گوید

مشکلات لطیف در بخش دوم این سریال بیشتر می‌شود و فیرزوه باز هم با ازدواج دخترش با لطیف مخالفت می‌کند.

مریم سعادت بازیگر نقش فیروزه در سریال "دردسرهای عظیم" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص ساخت سری دوم این مجموعه گفت: "دردسرهای عظیم 2" در حقیقت ادامه‌ی سری اول است و شاید وجوه زندگی این خانواده را این بار بیشتر ببینیم.

شخصیت فیروزه درگیر مشکلات دخترش بهار و دامادی است که هنوز با او مشکل دارد و سری دوم ایم مجموعه ادامه قسمت اول است و این سریال با مشکلات بیشتری برای شخصیت ها  ادامه می‌یابد.

وی در خصوص ویژگی‌های رفتاری شخصیت فیروزه اظهار داشت: فیروزه، لطیف را به عنوان داماد دوست دارد اما به قدری مشکلات لطیف زیاد است که او تنها می‌خواهد چشم برهم بزند تا این مسائل حل شود که البته این مشکلات در  بخش دوم این سریال بیشتر می‌شود و فیرزوه باز هم با ازدواج دخترش با لطیف مخالفت می‌کند.

بازیگر قصه‌های تا به تا، در خصوص جذابیت این مجموعه و رقابت آن با سریال‌های دیگر ماه مبارک رمضان عنوان کرد: من به رقابت با سریال‌های دیگر چندان فکر نمی‌کنم "دردسرهای عظیم"، یک قصه برخواسته از دل مشکلات مردم به شکل نه جدی و نه کمدی، بلکه به شکل واقعی است.

وی تصریح کرد: دید نویسنده و کارگردان این است که می‌توان ماجرایی واقعی و جدی را به شکل طنزگونه بیان کرد که با شناختی که از نویسندگان و کارگردان کار دارم ؛ این اتفاق خواهد افتاد و مردم سریال را می‌پسندند و من به شخصه به این مسئله خیلی امیدوار هستم.

سعادت در خصوص لوکیشن کار اظهار داشت: لوکیشن اصلی سریال یک باغ زیبا، خوش آب و هوا شبیه حومه‌ی تهران و مناطق کوهستانی کشورمان می‌باشد . تصویربرداری این سریال از 14 فروردین شروع شد . بنابراین ما اینجا شب‌های بی‌نهایت سردی را سپری کردیم و حتی از لباس‌های زمستانی سر تصویربرداری استفاده می‌کردیم.

وی در خصوص  انتخاب این لوکیشن عنوان کرد: هدف از انتخاب این لوکیشن این بود که مردم یادشان بیاید در گذشته خانه‌هایی با درخت، حوض و حیاط وجود داشت که خیلی باصفا بود.

سعادت در پایان خاطرنشان کرد: از صمیم قلب امیدوارم کار مورد توجه مردم قرار بگیرد البته نه به خاطر بازی خودم بلکه به جهت تلاش‌های بی‌وقفه‌ای که صورت می‌گیرد و حساسیت تمام عوامل گروه برای تولید مرحله به مرحله این کار انجام شده است، بنابراین توجه و نگاه مردم به این مجموعه  برای ما مایه دلگرمی است 

گفتنی است، سریال "دردسرهای عظیم 2" به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام برای پخش از شبکه سه سیما در ایام ماه مبارک رمضان در حال تولید است.

شایان ذکر است: بازیگرانی چون مهران رجبی، صفا آقاجانی، مریم سعادت، جواد عزتی، الناز حبیبی، مهدی هاشمی و ... در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۲۳:۵۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
از اين خانم متنفرم
آخرین اخبار