کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در هفته پایانی لیگ برتر از تبریز تا اصفهان شاهد شکوفایی فوتبال ایرانی بودیم.

صدر:چشمه ی خروشان استعداد در لیگ ایران در شب آخر جوشیدحمیدرضاصدر کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی بین تراکتورسازی و نفت تهران خیلی دراماتیک بود وبه نظرمن دفاع تراکتورسازی حتی با وجود 10 نفره شدن در پانزده دقیقه آخر باید خیلی با دقت بیشتری بازی می‌کرد و  تمرکز این تیم در آن دقایق معطوف به امور دفاعی می‌شد.

وی در رابطه با تیم نفت تهران اظهار داشت:قهرمانی شاگردان علیرضا منصوریان می‌توانست فتح باب جدیدی در فوتبال ما باشد  و نشان دهد که یک تیم جوان با کادر فنی عالی و با کمترین هزینه هم می‌تواند به قله فوتبال ایران برسد. 

صدر با اشاره به این که قهرمان نشدن تراکتورسازی برای مردم آذری زبان بسیار سخت است افزود:البته باید شور و اشتیاق تبریزی‌ها را به فال نیک گرفت و آن‌ها را ستود هرچند که امید داشتم امروز تراکتور را قهرمان لیگ ببینم.

وی ادامه داد: به علیرضا منصوریان نیز باید احسنت گفت که با تمام وجود با بازیکنان دوست داشتنی خود زحمت کشیدند و آن‌ها باید یاد بگیرند که فوتبال در بسیاری از اوقات شایسته‌ها را به تمام حقشان نمی‌رساند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص قهرمانی سپاهانی‌ها بیان کرد: زرد پوشان اصفهانی هر چند در دوره‌ای دچار نزول شدند اما با افکار فنی فوق العاده حسین فرکی به تلاش خود ادامه دادند و به دلیل کسب پنجمین قهرمانیشان خوشحال‌ترین تیم لیگ هستند.

وی با تبریک این قهرمانی به حسین فرکی سرمربی تیم سپاهان ابراز داشت:وقتی حسین فرکی دو فصل پیاپی با دو تیم مختلف و دو سناریوی متفاوت قهرمان می‌شود به نظر باید او را در جایگاه بزرگان قرار داد وبه این مربی خوش اخلاق که از لحاظ فنی  نمونه است احترام گذاشت.

حمیدرضا صدر در رابطه با شب پایانی لیگ افزود: من معتقدم چشمه خروشان استعداد در لیگ ایران در حال جوشیدن است  وما در شب آخر لیگ برتر کشورمان شاهد شبی دراماتیک بودیم که از تبریز تا اصفهان شکوفایی فوتبال ایرانی را نشان داد.

وی در مورد دربی هشتاد بیان کرد :مربیان کارنامه دار استقلال و پرسپولیس تفکری برای ارائه بازی زیبا نداشتند واین مسابقه را می‌توان در 30 ثانیه خلاصه کرد که آن هم تک گل این بازی سرد توسط علی علیپور جوان بود. 

حمیدرضا صدر در پایان با جمع بندی لیگ چهاردهم خاطرنشان کرد:این لیگ ما را امیدوار کرد که فصل به فصل و حداقل هر 2 سال یک بار افرادی به چرخه مربیان ما اضافه می‌شوند که برای کسب پیروزی افکار واندیشه های نو و جذابی را وارد فوتبال ایران خواهند کرد ،افرادی مانند منصوریان ،فرکی،گل محمدی و مرییان خارجی همچون اولیویرا و دراگان اسکوچیچ سطح فوتبال ایران را بالا خواهند برد.

انتهای پیام/
برچسب ها: صدر ، کارشناس ، فوتبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
البته سناریوهای زیادی خارج از زمین فوتبال وجود دارد که به فرکی و سپاهان کمک کردند که این تیم حق تراکتور سازی را بالا بکشد.
آخرین اخبار