امام جمعه بندرعباس؛

ایران سد بزرگی در برابر هجوم منافقان در منطقه است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به فعالیت های ننگین دشمنان در منطقه ی خاور میانه گفت: جنگ افروزی و مداخله ی خود سرانه عاقبت نا خوشایندی برای مداخله گران دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خلیج فارس امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: اکنون آمریکا از حاکمان کشورهای عربی  به عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کند.

 آیت ا... نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با انتقاد از حضور سران کشورهای عربی در کمپ دیوید گفت : کشورهای عربی بدانند که آمریکا پس از رسیدن به اهداف خود ، آنها را دور می اندازد.

خطیب نماز جمعه بندرعباس افزود: کشورهای عربی باید از سرنوشت  حاکمان مستبد منطقه عبرت بگیرند .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه ایران دوست همه کشورهای منطقه است گفت: آمریکا می خواهد همه کشورهای منطقه و سرمایه های آنان را ببلعد و این درحالی است که ایران با قدرت در مقابل زورگویی های آمریکا ایستاده است.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با محکومیت حکم قتل روحانی مبارز شیخ نمر گفت: حاکمان سعودی اعلام می کنند که علت صدور این حکم مخالفت شیخ نمر با حاکم اسلامی است.

آیت ا... نعیم آبادی افزود: حاکمان سعودی چگونه خود را حاکم اسلامی میدانند در حالی که کارنامه رفتار  آنان چیز دیگری می گوید.

خطیب جمعه بندرعباس از همه مجامع بین المللی خواست در برابر اجرای حکم قتل شیخ نمر واکنش نشان دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در آبادانی کشور گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از مظاهر قدرت و هویت ملی است.

وی از شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست جایگاه خود را در کشور به درستی بشناسند و از آن برای پیشرفت جامعه بکوشند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از  سخنان خود ضمن عرض تبریک  فرا رسیدن مبعث پیامبر (ص) و  روز بزرگداشت فروسی گفت: این شاعر گرانقدر زبان فارسی را احیا کرده است و قبل از اینکه شاعری بزرگ باشد مسلمان و معتقدی راستین است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.