مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: علیپور به خوبی جواب اعتماد برانکو را داد و از نقاط ضعف حریف به خوبی استفاده کرد.

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛اظهار داشت: در نیمه اول بازی پرسپولیس و استقلال بیشتر توپ در میانه‌های میدان در جریان بود و حرکت خاصی از دوتیم ندیدیم و آنها تنها آمده بودند تا بازنده این مسابقه نباشند اما در نیمه دوم بازی بسیار بهتر شد و در این نیمه پرسپولیس با استفاده از ضعف های استقلال و مشخصا بر روی ضربات ایستگاهی توانست به گل برتری برسد و در ادامه با میدان داری بازی را به سود خود تمام کرد.

وی با اشاره به موقعیت های گل پرسپولیس افزود: پرسپولیس در این دیدار موقعیت های بسیار خطرناکتری را بر روی دروازه استقلال ایجاد کرد و از تیم استقلال بازی روانتری را به نمایش گذاشت.
 
شاهرودی در رابطه با علی علیپور گلزن این بازی ابراز داشت: این بازیکن از شاگردان سابق من بوده و خوشحالم که برانکو با هوشمندی علیپور جوان را در ترکیب ثابت تیم پرسپولیس قرار داد و این بازیکن با زدن گل برتری در دربی مواب اعتماد برانکو را داد .
 
شاهرودی در ارتباط با تیم استقلال بیان داشت تیم فوتبال استقلال در هفته‌های اخر لیگ به طور کامل بهم ریخته بود و بازیکنان آنها در غالب یک تیم بازی نمی‎کردند و بیشتر به فکر نمایش‎های انفرادی بودند و همین موضوع به ضرر آبی پوشان تمام شد.

شاهرودی در پایان خاطرنشان کرد: با این پیروزی روحیه بازیکنان پرسپولیس در مقابل الهلال عالی می‎شود و امیدوارم آنها دچار غرور کاذب ناشی از دربی نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار