قلعه نویی: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را نابود کرد/ برانکو: سزاوارانه پیروز دربی 80 شدیم

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

قلعه نویی: به حق وردی خسته نباشید می‌گویم/ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را نابود کرد

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش در دربی 80 در نشست خبری گفت: آرزوی موفقیت می‌کنم، خداوکیلی تیم ما خیلی خوب بازی کرد و ما مستحق باخت نبودیم.
وی در خصوص داوری افزود: به حق‌وردی خسته نباشید می‌گوییم، وی از بهترین داوران ما بود و پنالتی ما را نگرفت و تک به تک ما را کمک داور اشتباه کرد و ما از داوری ضربه خوردیم و این جزئی از فوتبال است و این برد را به برانکو و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گوییم.

قلعه‌نویی ادامه داد: هواداران استقلال ناراحت نباشند، به طور حتم استقلال را بهتر از این در فصل دیگر خواهند دید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص درگیری ایجاد شده گفت: نباید درگیری ایجاد شود. فوتبال همین است یک طرف برد و طرف دیگر باخت کسی که در فوتبال برنده می‌شود لذت برده و کسی که بازی را واگذار می‌کند باید نقاط ضعف را پوشش دهد. ما خوب بازی کردیم ولی نتوانستیم در مقابل پرسپولیس بازی را ببریم.

وی در خصوص این که بازیکنان مستحق جریمه می‌شوند گفت: اگر تیمی نتیجه نمی‌گیرد باید بررسی شود که چرا این تیم نتیجه‌ای نمی‌گیرد. 

همان طور که پاداش می‌گیرند، باید تنبیه هم بشوند. اجازه دهید بعد از گذشت 24 ساعت شرایط بررسی شود. ما فصل سختی را سپری کردیم و شرایط طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشتیم.

قلعه‌نویی در خصوص گفته محرمی مبنی بر این که خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را نابود کرده، گفت: بدون شک من با این گفته موافقم و بحث خصوصی‌سازی کاملا به ضرر هر دو تیم تمام شده است.

برانکو: سزاوارانه پیروز دربی 80 شدیم/بازیکنانم کم تجربگی را با جنگندگی جبران کردند

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری در خصوص دربی هشتاد اظهار داشت: به نظر من سزاوارانه پیروز شدیم و هیچ حرفی در آن نبود و خوشبختانه بازیکنانم توانستند حرف‌شان را در زمین بازی بزنند.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و فکر می‌کنم کم‌تجربگی خود را با جنگندگی جبران کردند. باید به بازیکنانم تبریک بگویم که در 3 مسابقه با حضور تماشاگران زیاد توانستند بر حریفان خود غلبه کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: اگر هیچ کدام از این اتفاقات رخ نمی‌داد شاید شرایط پرسپولیس به این شکل نبود. اگر حامیان مالی پرسپولیس می‌آمدند شرایط بهتر بود. باید از کاشی پرسپولیس تشکر کنم چرا که اگر آن‌ها نبودند نمی‌توانست شرایطمان بهبود یابد.

ایوانکوویچ ادامه داد: به هر حال ورزش همین است برخی‌ها خوشحال و برخی ناراحت هستند. امروز روز ناراحتی استقلال است.

وی خاطرنشان کرد: هواداران ما باید خوشحال باشند و ما نیز خوشحالیم چرا که مسابقه در شرایط خوبی برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Irani
۲۳:۵۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
toro khoda saket sho ke vaghean dari hale taktake havadararo beham mizani. Boro va bandeto hamrahe khodet bebar ,shayad ba raftane amsale to in football pak she
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
خصوصی سازی استقلال را نابود کرد . پول هنگفت بیت المال و اسراف و اشرافی گری بازیکنان بی تربیت اون را نابود کرد
آخرین اخبار