بازیکن اسطوره‌ای تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد بر این باور است که سرخ‌پوشان یونایتدی سال آینده نیز نمی‌توانند در نقش یک مدعی برای قهرمانی لیگ ظاهر شود.

اسکولز: منچستریونایتد سال آینده هم چیزی در چنته نخواهد داشتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فول تایم دویلز full time derils ؛ در شرایطی که باشگاه منچستریونایتد با 68 امتیاز در جایگاه چهارم جدول به سر می‌برد و تنها شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را سال آینده خواهد داشت پل اسکولز بازیکن با سابقه باشگاه منچستریونایتد بر این باور است که تیم سابقش سال آینده نیز در قیاس با تیمهای مدعی مانند چلسی سیتی و آرسنال چیزی در چنته نخواهد داشت.

وی در این خصوص گفت: ما به رقابتهای لیگ قهرمانان فصل آینده نگاه می‌کنیم و فکر می‌کنیم هنوز برای به چالش کشیدن قهر مانی لیگ برتری زود باشد. ما می‌دانیم امسال چلسی 2 تا 3 بازیکن خوب می‌خرد که نشان می‌دهد یونایتدیها چه راه سختی در پیش دارند.

آرسنال جدا از بازی روز دوشنبه بسیار خوب ظاهر شده و اگر یک زوج خوب خریدارای کند فکر نمی‌کنم خیلی از گردونه خارج شوند شما باید بدانید که سیتی هم پولهای زیادی خرج خواهد کرد تا بتواند خوب بدرخشد بنابراین باشگاه منچستریونایتد با وجود این تیمها کار بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، باشگاه ، منچستر ، سرخپوشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار