ملی پوش بدمینتون کشورمان گفت: برای کسب تجربه و آمادگی بیشتر تحت نظر مربی خارجی در مالزی تمرین خواهم کرد و برای رفتن به این مسابقات از جیب شخصی هزینه می‌کنم.

فرزین خانجانی بازیکن تیم ملی بدمینتون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قرار است در تاریخ 27 اردیبهشت به مدت یک سال جهت آمادگی بیشتر و  کسب تجربه به کشور مالزی سفر کنم و در آن‌جا زیر نظر مربی خارجی تمرینات خود را انجام خواهم داد.

*بازی با مالزیایی‌ها به پیشرفت من کمک می‌کند

هدفم از این سفر آمادگی هر چه بیشتر جهت شرکت در مسابقات پیش رو و کسب سهمیه المپیک است، چرا که بازی و تمرین با بازیکنان مالزیایی کمک بزرگی در جهت رسیدن به اهدافم خواهد بود.
*فرهنگ بدمینتون حرفه‌ای را در چین یاد گرفتم.

وی در ادامه گفت: مسابقات آسیایی در کشور چین برگزار شد، تجربه بزرگی به همراه داشت که از آن جمله می‌توان به  حضور بزرگان بدمینتون و نوع بازی بدمینتون بازان اشاره کرد که فرهنگ بدمینتون حرفه‌ای را به من آموخت.

*55پله صعود در رنکینگ داشته‌ام

خانجانی درباره رنکینگ خود عنوان کرد: در مسابقات آسیاسیی در بخش تک نفره شرکت کردم و توانستم نسبت به رنکینگ قبلی خود 55 پله صعود کنم و در رتبه 168 قرار بگیرم.

*با برنامه ریزی به دنبال کسب سهمیه هستم

وی همچنین اضافه کرد: در تلاش هستم برای کسب سهمیه المپیک به اردوهای مختلفی بروم و در این راستا مسابقاتی را در تاریخ 10 خرداد و در کشور سریلانکا خواهم داشت، همچنین در تاریخ 15 خرداد نیز در جزیره موریس مسابقاتی را پیش رو دارم و در تیر ماه سال جاری هم در مسابقات بین المللی روسیه که اصطلاحا به آ‌ن چلنج روسیه می‌گویند و در مسابقه 5هزار دلاری اینترنشنال که در قزاقستان برگزار می‌شود شرکت خواهم کرد.

*امیدوارم به رنکینگ 80 برسم

خانجانی در پایان افزود: من امیدوارم تا پایان تیر ماه سال جاری بعد از اتمام این مسابقات به رنکینگ 80 برسم تا بتوانم جزء 38نفر انتخابی برای سهمیه المپیک باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار