ظرفیت ذخیره سازی این لیوان که از سیلیکون ساخته شده برابر با 600 میلی لیتر است اما در زمانی که نیاز به استفاده از آن ندارید قابلیت جمع شدن ارتفاع آن را تنها به 3.2 سانتیمتر می رساند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران، در هر دقیقه چیزی در حدود 90 هزار بطری پلاستیکی دور انداخته می شوند اما با استفاده از ظرفی با قابلیت استفاده مجدد می توانید سهمی در کاهش این میزان چشمگیر از دور ریز بطری پلاستیکی داشته باشید. این مساله الهام بخش "نیکی سینگلائوب" برای معرفی یک لیوان تاشو به نام هایداوِی بوده است.
 

ظرفیت ذخیره سازی این لیوان که از سیلیکون ساخته شده برابر با 600 میلی لیتر است اما در زمانی که نیاز به استفاده از آن ندارید قابلیت جمع شدن ارتفاع آن را تنها به 3.2 سانتیمتر می رساند. این لیوان هنگام سفر و پیک نیک بسیار کاربردی است. ایده هایداوِی در سال 2012 شکل گرفت و پس از طی مرحله توسعه، کمپین تامین مالی خود را در آوریل 2015 در کیک استارتر راه اندازی کرد و موفق به تحقق هدف مالی خود شده است.
 
 
 
 
 
 
 
 




منبع عصر ایران

انتهای پیام/
برچسب ها: فناوری ، سیلیکون ، ارتفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۶:۳۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
باسلام. ايشون واقعاًزحمت كشيدمد ولى يه جورى به ايشون برسونيد كه ٢٥ سال پيش وقتى ما مدرسه ابتدايى ميرفتيم بچه هاى ايران اين رو طراحى كرده و ساختمد اما كسى خبر سازى نكرد و منسوخ شد.
آخرین اخبار