معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از افزایش کمک نقدی ترخیص فرزندان بهزیستی خبر داد و گفت: برای این اعتبار 20 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.

حبیب‌اله مسعود فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار رفاهی  باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در سال 93 یک هزار و 247 نفر از فرزندان بهزیستی از مراکز ترخیص شدند.

وی ادامه داد: این افراد پس از ترخیص از کمکهای موردی و همچنین کمک‌های نظیر تامین جهیزیه دختران، کمک هزینه تحصیلی و ... برخوردار می‎شوند و بهزیستی آنها را به طور کامل رها نمی کند بلکه ابتدا در خانه های نیمه مستقل اسکان داده و سپس با توجه به شرایط متناسب اجازه می‎دهد تا مستقل شوند.

مسعودی فرید با اشاره به اینکه هر سال بین 950 تا 1000 فرزند بهزیستی ترخیص می‌شوند تصریح کرد: سازمان بهزیستی پس از ترخیص این فرزندان مبلغی را بعنوان کمک به آنها پرداخت می کند که در سالهای گذشته این رقم 14 میلیون تومان بوده و امسال به 20 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در پایان تصریح کرد: اعتبار پیش بینی شده برای ترخیص فرزندان بهزیستی مبلغ 20 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سازمان ، بهزیستی ، ترخیص ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار