معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: طرح کانالیزه کردن تردد وسایل نقلیه و ساماندهی ترافیکی تهران اجرا شد.

ولی‌اله نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، اشاره کانالیزه کردن تردد وسایل نقلیه در غرب تهران اظهار کرد: خط کشی محوری و بلوک‌ عابر پیاده از علائم مهم ترافیکی است که نقش هشداردهنده برای رانندگان وسایل نقلیه و شهروندان به هنگام حرکت در معابر دارد و از سویی محل عبور عابرین و توقفگاه وسایل حمل و نقل عمومی نیز مشخص شده تا حرکت‌ها کانالیزه و ایمن شوند.

وی افزود: اقدامات انجام شده به منظور ایمن سازی، ساماندهی مسیر تردد وسایل نقلیه و کنترل سرعت خودروها پس از بررسی و شناسایی معابر مورد نیاز با انجام عملیات خط‌کشی ، احداث سرعت‌گاه مجازی و ترسیم کلمه و نوشتار به مرحله اجرا درآمده است.
نجاتی تاکید کرد: بدین منظور اجرای 5 هزار بلوک خط کشی عابر پیاده، نصب 1130 متر مربع تابلوی راهنمای مسیر، احداث 19 هزار متر طور نرده و گاردریل از دیگر اقدامات اجرایی است.

معاون شهردار منطقه 5 گفت: با اجرای این طرح می‌توان به اهدافی همچون هدایت صحیح وسایل نقلیه،‌شناسایی و یافتن سریع مقصد، کنترل سرعت ، ایمن‌سازی و ساماندهی مسیر تردد، کاهش توقف و تغییر مسیرهای ناگهانی و در نهایت ایمنی و راکبین دست یافت

انتهای پیام/

 

برچسب ها: تهران ، غرب ، ایمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار