بهروان: کم شدن تیم‌ها به کیفیت لیگ آزادگان کمک می‌کند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد بحث بیست تیمی شدن لیگ دسته اول و این که این کار قانونی نیست و به تصویب هیات رئیسه نرسیده است توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ غلامرضا بهروان اظهار داشت:بحث 20 تیمی شدن و کم کردن تیمهای لیگ دسته اول و دوم از سالهای قبل حدود 4 سال قبل اتفاق افتاده متعلق به زمانی است سازمان لیگ آزادگان وجود داشته و مصوب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم را دارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ادامه گفت: موضوع کم شدن تیمهای لیگ دسته اول در هیات ئیسه سازمان لیگ تصویب شده و اسنادش هم موجود است و کارگروهی هم برای این کار تشکیل شده است و مقرر گردید که برای فصل جدید لیگ دسته اول تعداد تیمها 20 تیم و در یک گروه باشد،فصل بعد از آن هم 18 تیم در یک گروه و فصل بعد از آن 16 تیم در یک گروه شود که این مقدار تیم ثابت خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: کم شدن تعداد تیمها به بالارفتن کیفیت لیگ کمک می کند و بالارفتن کیفیت لیگ دسته اول باعث ارتقای کیفیت لیگ برتر می شود.

وی افزود: ثابت شده لیگهایی که در دنیا لیگ برتر باکیفیتی دارند دارای لیگ یک قدرتمندی هستند و نباید افکار عمومی را مشوش کرد و بهتر است دوستانی که مصاحبه می کنند بدانند که این کار قانونی است و دارای مصوبه است.من در هر دو دوره عضو هیات رئیسه فدراسیون بودم و اکنون نیز در این پست هستم و به این موضوع کاملا اشراف دارم که این موضوع به تصویب هیات رئیسه فدراسیون و هم سازمان لیگ رسیده است.

وی در پایان گفت: این که می گویند تعداد 38 بازی برای لیگ دسته اول زیاد است موضوع دیگری است و می توان روی آن بحث کرد اما این که این طرح،مصوبه ندارد اصلا درست نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار