کاپیتان تیم ملی تکواندو ظهر امروز پنج شنبه 24 اردیبهشت ماه با شکست از حریف کره ای خود در رقابت های جهانی روسیه از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات جهانی تکواندو امروز در مرحله مقدماتی رقابت های اوزان 67- كيلوگرم بانوان و 68- كيلوگرم مردانِ در سومین روز در سالن "تراكتور" شهر "چليابينسك" پیگیری می شود.

علیرضا نصرآزادانی نماینده وزن 68- کیلوگرم، در نخستين گام به مصاف "چارلي كروم ول" غنایی رفت و با نتیجه 20 بر 7 پیش از پایان راند سوم برنده از شیاپ چانگ خارج شد و به مرحله بعد راه یافت.

کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان ۱۳ بر ۱۰ "تورس وازگز" از مکزیک را شکست داد و راهی دور سوم شد.

نصر در دور سوم مسابقات در مرحله بعد با "دونگ یان شین" از کره جنوبی روبرو شد که در پایان 9 بر 7 نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

همچنين عصر امروز در مرحله نيمه نهايی مسابقات وزن 74- كيلوگرم مسعود حجی زواره برابر "آلبرت گائون" از روسیه نایب قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی مبارزه خواهد کرد.

شب گذشته فرزان عاشورزاده در وزن دوم نخستین مدال ایران وخودش را بدست آورد و قهرمان جهان شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
این نتیجه سلیقه ای عمل کردن مربیان است.بعد از 3دوره متوالی قهرمانی و نایب قهرمانی در وزن چهارم این دوره دستمان خالی ماند.کادر فنی باید پاسخگو باشد که چرا در این وزن لنتخابی برگزار نکرده.
آخرین اخبار