عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در حال حاضر خبری از افزایش قیمت اجاره‌بها در بازار مسکن نیست و امیدوار هستیم تا پایان تابستان وضعیت به همین شکل نیز باقی بماند.

خبری از افزایش قیمت اجاره‌بها در بازار مسکن نیستحمیدرضا پشنگ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در بازار مسکن خبری از افزایش قیمت اجاره‌بها نیست، گفت: خوشبختانه بازار مسکن در حال خروج از رکود می‌باشد و تا حدی قیمت‌ها نیز کاهش یافته است.

وی در ادامه افزود: امیدوار هستیم تا پایان تابستان وضعیت بازار مسکن همین طور باقی بماند و قیمت‌ها افزایش نیابد تا مستأجران دچار مشکل نشوند.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: از سوی دیگر با کاهش نرخ تورم نیز بعید است قیمت‌ها تغییر کند و یا نرخ اجاره‌بها افزایش یابد.

پشنگ در ادامه توضیح داد: بازار مسکن به سمت رونق در حال حرکت است و باید تمام سعی خود را انجام دهیم که رکود دو ساله‌ای که در این بازار وجود داشته است را از میان ببریم.

وی خاطرنشان کرد: من خود نیز مستأجر هستم و تاکنون مالک خود، قیمت‌ اجاره‌بها را بالا نبرده است و امیدوار هستم در تابستان نیز نرخ اجاره‌بها افزایش نیابد.

بر اساس گزارشات میدانی، تاکنون قیمت‌های اجاره افزایش چندانی نیافته است و به گفته بسیاری از مسئولان تا پایان تابستان نیز قیمت‌ها تغییری نخواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریم داد
۲۰:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
جناب مهندس پشنگ حرف شمادرست ولی نمی دانم چابهارچراباهمه کشورفرق دارد واجارهاروبه افزایش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
آدم دردش میگیره این حرف ها رو میشنوه
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۷:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
متشکریم-ای مرد همدرد
Iran (Islamic Republic of)
مستاجر
۱۷:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
جناب نماینده محترم آیا صاحبخانه شما هم مثل به راحتی جرات افزایش اجاره رو داره ؟؟؟
آخرین اخبار