مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) از ادامه فعالیت در کارگاه یاران شمالی خبر داد و گفت: پس از جلسه عصر امروز با مسئولان استان خوزستان و محیط زیست، سوء تفاهم‌های بوجود آمده درباره حضور نفت در غرب کارون برطرف شد.

ادامه فعالیت در یاران شمالی/ حضور نفت در غرب کارون سوءتفاهم بودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، عبدالرضا حاجی حسین نژاد درباره جلسه (چهارشنبه، ٢٣ اردیبهشت ماه) شرکت متن با استاندار خوزستان و مسئولان محیط زیست این استان با بیان این که برخی سوء تفاهم ها درباره عملکرد نفت در هور العظیم بوجود آمده بود که در این جلسه برطرف شد، گفت: در این جلسه قرار بر این شد که برای جلوگیری از بروز مشکلات جدید هر ماه جلسه ای مشابه برگزار شود و مسائل احتمالی بوجود آمده پس از بحث و بررسی با اتفاق نظر و حکمیت حل شود.

وی با تاکید بر این که کارگاه یاران شمالی به هیچ وجه متوقف نشده و این پروژه بدون توقف به فعالیت خود ادامه می دهد، افزود: از روز گذشته با ورود مسولان محیط زیست و نیروی انتظامی استان خوزستان به محوطه کارگاه پروژه، چند پیمانکار راهسازی برای احتیاط پروژه خود را متوقف کردند که این موضوعی ارتباطی به عملیات اجرایی پروژه نداشته است.

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) با بیان این که اخبار مطرح شده درباره توقف عملیات در یاران شمالی صحت ندارد، افزود: این موضوع و مسائل مرتبط با آن در رسانه ها بزرگنمایی شده است.

به گزار شانا، میدان نفتی یاران شمالی در استان خوزستان و در فاصله تقریبی ۱۳۰ کیلومتری از غرب شهر اهواز در نزدیکی مرز ایران و عراق و در مجاورت تالاب هورالهویزه قرار گرفته است؛ این میدان در غرب میدان آزادگان شمالی و شمال میدان یاران جنوبی واقع شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار