عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رفع کامل تحریم ها ، خواسته بزرگ ایران روی میز مذاکرات است و در غیر اینصورت مذاکره به مفهومی که خواسته و مطالبه استکبار جهانی است معنایی ندارد .

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت اقتصادی ایران اسلامی گفت :تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی از زمان تولد نظام جمهوری اسلامی بر پیکر ایران اسلامی تحمیل شد .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:   وزیر اقتصاد در این فضای نا آرام می خواهد نوسان موجود را از طریق تدابیر ارزشی و کارشناسی برطرف کند و دید بازی نسبت به رفع تلاطم موجود در بازار بورس و اوراق بهادار دارد .

نکو با تاکید بر اینکه حواشی های پیرامون اقتصاد نباید فضای تنش زا در جامعه ایجاد کند ، تصریح کرد : رفع تنش های کاذب از فضای اقتصاد کشور بر عهده رسانه های داخلی است و نباید رفت و آمد وزرا را به مجلس شورای اسلامی بزرگ نمایی کنند .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : مذاکرات 1+5جنبه سیاسی و اقتصادی دارد زیرا خواسته تیم مذاکره کننده ایرانی به عنوان رفع کامل تحریم ها روی میز مذاکره است .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.