شهردار منطقه 11 گفت: به منظور ثبت تجارب و دانش موجود در مدیریت شهری طرح مطالعاتی مدیریت دانش در فاز دوم در منطقه 11 در حال انجام است.

اجرای فاز دوم مطالعاتی مدیریت دانش در منطقه 11نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با بیان این که ثبت تجارب و دانش موجود در سازمان گام مؤثری در راستای پیشبرد اهداف استراتژیک سازمان و برنامه‌های تدوین شده پیش روی منطقه است، اظهار کرد: پروژه مطالعاتی پیاده‌سازی الگوی مدیریت دانش با رویکرد پروژه‌های مطالعاتی که در گذشته انجام شده است و همچنین ثبت تجارب و دانش ضمنی مدیران و کارشناسان، اقدام به انجام پروژه‌ مطالعاتی پیاده‌سازی الگوی مدیریت دانش در شهرداری منطقه 11 نموده است.

آبادیان تصریح کرد: فاز اول مطالعه با محتوای شناسایی و ثبت پروژه‌های مطالعاتی موجود در سازمان در قالب طراحی نرم‌افزار جامع در این خصوص با قابلیت ثبت روز‌اوری و بهره‌برداری به پایان رسیده و در حال حاضر این معاونت در حال انجام فاز دوم و مهم، ثبت و دانش ضمنی مدیران و کارشناسان و برگزاری کارگاه آموزشی مربوطه است.

وی در پایان گفت: از اهداف اصلی پروژه مدیریت دانش را می‌توان، اعطای دانش در زمان مناسب به فرد، ایجاد نقشه دانش سازمان برای دانستن آن که در سازمان‌ها چه کسی چه چیزی می‌داند و در کجا قرار دارد، ایجاد بسته‌های دانشی ارزشمند از انجام پروژه‌ها و ... است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهردار ، دانش ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار