معاون امور بین الملل سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح نظرسنجی پیرامون تشکیل ائتلاف نظامی علیه ایران اقدامی در جهت نجات رژیم آل سعود از باتلاق یمن است.

نظرسنجی به منظور نجات رژیم آل سعود از باتلاق یمن است/ مرتجعین عرب که هیچ، اربابان آنان هم جرات حمله به ایران را ندارند!"احمد اسفندیاری" معاون امور بین الملل سازمان بسیج مستضعفین کشور در گفتگو باخبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالی پیرامون اقدام شبکه الجزیره در طرح نظرسنجی تشکیل ائتلاف نظامی علیه ایران اظهار داشت: اینگونه رفتار‌ها در جهت منافع محور وهابی صهیونیستی است که  خواسته‌های نظام سلطه را اجرا می‌کند.  
 
وی افزود: اگر در یک فضای باز و آزاد یک نظرسنجی بی‌طرفانه انجام پذیرد، مردم منطقه به اسلام واقعی رای خواهند داد، نه اسلام وهابی. به اعتقاد من، این دست اقدامات در جهت نجات آل سعود از باتلاقی است که الان در یمن گرفتار آن شده.  
 
اسفندیاری ادامه داد: متاسفانه امروز غالب رسانه‌های جهان در اختیار نظام سلطه قرار دارد و این دست اقدامات هم برای استفاده از رسانه‌ها در جهت رسیدن به اهداف نامشروع نظام سلطه است.  
 
معاون امور بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: رژیم آل سعود در ماجرای یمن به هیچ دستاوردی نائل نیامده و جز کشتار زنان و کودکان و مردم بیگناه یمن که نتیجه آن نفرت روزافزون مردم یمن از این رژیم شده، این جنگ سودی برای رژیم آل سعود درپی نداشته است. 
 
اسفندیاری اقدامات رژیم آل سعود را مشابه رژیم صهیونیستی دانست و اینگونه اظهار داشت: اگر تا دیروز گفته می‌شد اسرائیل یک رژیم کودک کش است، امروز رژیم آل سعود از این منظر در کنار صهیونیست‌ها قرار می‌گیرد و این جنگ جز از بین بردن زیرساخت‌های یمن  دستاوردی برای آل سعود نداشته است.
 
اسفندیاری همچنین در پاسخ به سوال دیگری پیرامون تشکیل ائتلاف احتمالی برضد کشورمان، گفت: نه تنها رژیم‌های مرتجع عربی، بلکه بزرگ‌تر آن‌ها یعنی آمریکا در مخیله خود فکر حمله به ایران را راه نمی‌دهد.  
 
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها حتی اگر 10 درصد احتمال پیروزی می‌دادند، مطمئن باشید علیه ما اقدام نظامی می‌کردند، اما آن‌ها می‌دانند که هرگونه اقدام نظامی علیه ایران پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی ایران را درپی خواهد داشت.  
 
اسفندیاری با اشاره به سابقه ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد: ملت ایران مردم تجربه شده‌ای در این زمینه هستند و نیروهای مسلح ما در آن زمانی که از لحاظ نظامی در تنگنا بودند و هر دو قطب شرق و غرب برعلیه ما بسیج شده بودند که این انقلاب را از پای دربیاورند، با قدرت از کیان ملت ایران دفاع کردند، تا چه رسد به امروز که ما ازنظر نظامی در اوج اقتدار و یک قدرت فرا منطقه‌ای هستیم بنابراین کسانی که چنین اظهاراتی می‌کنند، صرفا هدفشان کاربرد روانی است.  
 
وی ادامه داد: چگونه رژیم آل سعود می‌خواهد با ارتشی که خلبانان آن اجاره‌ای هستند و سربازان آن شب‌ها در عشرت کده‌ها به عیش و نوش مشغول‌اند، به مصاف ملت بزرگ ایران بیاید؟! 
 
معاون امور بین الملل سازمان بسیج مستضعفین همچنین گفت: البته قدرت اصلی ما تجهیزات دفاعی ما نیست، بلکه روحیه سلحشوری ملت ایران است که دشمنان آن را در دوران دفاع مقدس به خوبی از ملت ایران دیده‌اند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: معاون ، حمله ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار