رئیس آموزش و پروش شهرستان ملارد گفت: ساختمان و تاسیاست برخی از مدارس روستایی در این شهرستان در معرض تخریب و استهلاک قرار دارد که ضرورت بازسازی و نو سازی آن احساس می‌شود.

محمد قادری تفرشی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران با اشاره به دغدغه و عزم جدی آموزش و پرورش به منظور اجرای عدالت آموزشی و توزیع متوازن امکانات اظهار کرد:قریب به 20 مدرسه در مناطق روستایی شهرستان ملارد در معرض تخریب و استهلاک قرار دارد که ضرورت بازسازی و نوسازی آنها احساس می‌شود.

وی در ادامه افزود: همواره سعی و تلاش ما بر این امر استوار بوده که در تخصیص اعتبارات مدارس روستایی را به طور ویژه در اولویت قرار دهیم.

تفرشی در ادامه عنوان کرد: ‌با توجه به وسعت منطقه‌ای شهرستان ملارد دور افتاده بودن برخی از مدارس روستایی نیز از دیگر مشکلات فرهنگیان فعال در مدارس روستایی به شمار می رود و گاهی مشاهده می‌شود برخی از معلمان نزدیک به 30 درصد از حق‌التدریس خود را صرف هزینه‌های ایاب و ذهاب به مدارس روستایی می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در پایان تصریح کرد:‌امید آن داریم با همیاری و همگرایی دستگاهها و نهادهای ذیربط در سطح شهرستان ملارد روند توسعه آموزشی در این منطقه همچون گذشته با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد و ما نیز با عنوان مسئول عرصه آموزشی و پرورشی شهرستان ملارد نهایت تلاش خویش را در جهت رفع کمبودها و نارسایی‌ها بکار خواهیم بست.



انتهای پیام/

برچسب ها: ساختمان ، مدارس ، روستا ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار