عضو مرکزی شورای حزب موتلفه اسلامی گفت: تغییرات در دولت‌ها جزء حقوق اولیه هر رئیس جمهور است، شاید اقتضائات زمانی و روابط داخلی و خارجی منجر به این شود که در مقاطع مختلف با افراد متفاوت همکاری شود.

"مهدی اسلامی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمزمه‌های شنیده شده مبنی بر تغییرات استانداران توسط دولت یازدهم، اظهار داشت: تغییرات در دولت‌ها جزء حقوق اولیه هر رئیس جمهور است، شاید اقتضائات زمانی و روابط داخلی و خارجی منجر به این شود که در مقاطع مختلف با افراد متفاوت همکاری شود.  
 
وی افزود: آنچه موجب نگرانی است، عدم صداقت مردم و تفاوت رفتار و گفتار است که موجب نارضایتی گروه‌های مختلف می‌شود.  
 
عضو مرکزی شورای حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: ما در دولت یازدهم با شعار اعتدال مواجه بودیم اما به نظر می‌رسد هرچه دوره روحانی جلو‌تر می‌رود، ادبیات دولت به ادبیات ۲ خرداد نزدیک‌تر می‌شود و چهره‌هایی که به عنوان سهمیه اصولگرایان در دولت حضور داشتند و مواضعی که از آن‌ها خواسته می‌شود، نزدیک به اصلاح طلبان است.  
 
اسلامی برای ادعای خود مثالی آورد و گفت: به عنوان مثال معاون سیاسی وزیر کشور از بین اصلاح طلبان انتخاب شد و اعلام کرد فراجناحی عمل خواهم کرد، اما در عمل این ادعا ثابت نشد.

وی تصریح کرد: تغییرات استانداران حاکی از آن است که شعار فراجناحی دولت تنها محدود به مقطع ابتدایی دولت یازدهم بوده است و این از باب تناقض شعار انتخاباتی و رفتار دولت محل نقد خواهد بود.  
 
عضو شورای‌مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه خط قرمز فتنه برای نظام خطی قطعی است، تصریح کرد: به همین جهت نباید از چهره‌هایی که در فتنه حاضر و در تشکل‌های فتنه‌زا  مسئولیت کلیدی داشتند، در تغییرات مسئولین استفاده شود .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار