مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از راه‌اندازی بخش تخصصی ورزش و جوانان در کتابخانه‌های عمومی یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛ رقیه دوست فاطمی‌ها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: احداث و راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی جزو وظایف ذاتی نهاد کتابخانه‌های عمومی نیست ولی با همکاری دستگاه‌های مختلف می‌توان بخش‌های مربوط به کتب تخصصی هر حوزه را در کتابخانه‌ها راه‌اندازی کرد.

وی ادامه داد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، می‌توان بخش تخصصی ورزش را در یک یا چند کتابخانه استان یزد راه‌اندازی کرد.

طوبی مازارزاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این دیدار اظهار داشت: با توجه به اینکه فضای یکپارچه‌ای برای نگهداری منابع مکتوب در حوزه ورزش در استان وجود ندارد، آمادگی داریم با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی بخش تخصصی کتاب‌های ورزشی و حوزه جوانان در کتابخانه‌های یزد راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته جوان تصریح کرد: این هفته زمینه مناسبی است که دستگاه‌های فرهنگی استان با تعامل و همکاری برنامه‌های مناسبی را به جوانان ارائه دهند.

در پایان این جلسه مقرر شد به مناسبت هفته جوان و سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، عضویت جوانان یزدی در کتابخانه‌های عمومی در سه روز از ایام هفته جوان به صورت نیم بها صورت گیرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کتابخانه ، تخصصی ، عمومی ، ورزش ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.