سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تبلیغات سیاه رقیب برای تلقین شکاف بین اصولگرایان/دیدار با جامعتین در دستور کار جبهه پیروان

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: دیدار و رایزنی هیئت رئیسه شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با جامعتین از برنامه‌های محوری جبهه‌پیروان خط امام ورهبری در سال جاری است.

"کمال‌الدین سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری  در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های حزب متبوعش اظهار داشت: جبهه پیروان تا به امروز تعامل خوبی با جامعتین داشته است.

وی افزود: در مورد راهبرد و راهکارهای مناسب احزاب مختلف اصول‌گرایی جهت نایل شدن به ائتلاف، انسجام و وحدت اصول‌گرایان اقدامات مهمی صورت گرفته است. به ویژه آنکه رقبای ما تبلیغات سیاهی را مبنی بر تلقین شکاف بین اصولگرایان در جامعه پیگیری می‌کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید بر اینکه در شرایط ذکر شده می‌طلبد اصول‌گرایان زیر چتر واحدی گرد آیند گفت: به همین جهت جبهه پیروان خط امام و رهبری با برخورداری از 18 حزب و تشکل سیاسی در برنامه‌های اصلی خود دیدار و گفت‌وگو با جامعتین را درنظر دارد.

سجادی تصریح کرد: هیئت رئیسه جبهه پیروان در اواخر سال گذشته نیز با آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان دیدار و گفت‌وگو کرد و محوریت این گفت‌وگوها وحدت اصول‌گرایان بود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: گفت‌وگو و دیدار هیئت رئیسه شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری و هیئت رئیسه شورای مرکزی جامعتین در سال‌جاری از برنامه‌های محوری جبهه‌پیروان خط امام ورهبری محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/


 

برچسب ها: سجادی ، ائتلاف ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار