رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست گفت: پروژه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در حوزه ارتقای ایمنی کودکان و دانش‌آموزان در حال اجراست.

اجرای پروژه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در منطقه یکنرگس هادی زاده مقدم در خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، گفت: این پروژه در خانه‌های کودک، مهد کودک‌ها و مدارس سطح منطقه یک در حال اجرا است.که فاز اول آن تحت عنوان شناسایی مکان‌های در ارتباط با کودکان و دانش‌آموزان در حال پیگیری است.

وی در ادامه گفت: این طرح در3 فاز اجرا می‌شود که فاز اول آن مربوط به شناسایی مدارس، مهد کودک‌ها و خانه‌های کودک است فاز 2 راستی آزمایی از اطلاعات بدست آمده و تهیه پرسش نامه به منظور بررسی سطح کیفی و کمی این طرح و فاز 3 تحویل نتایج بازدید‌ها به اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست است.

هادی زاده مقدم اظهار کرد: شهرداری تهران برای اجرای این طرح 4منطقه شامل مناطق 1،4،7 و 8 را به عنوان پایلوت و نمونه انتخاب کرده است و این بازدیده‌ها مشخص کننده نوع برنامه‌ریزی و کمکی است به سطح ارتقای بهداشت، ایمنی و محیط زیست می‌تواند بکند.

*آموزش بازیافت به اصناف منطقه یک

مهدی جمشیدیان رئیس اداره بازیافت منطقه یک در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، گفت: این آموزش ها شامل زمان جمع‌آوری پسماندهای خشک اصناف است که اصناف این پسماندهای خشک را در روز مقرر در محل جمع‌آوری زباله که از سوی ماشین ملودی جمع‌آوری می‌شود قرار دهند.

وی در ادامه گفت: همچنین در خصوص تفکیک پسماند خشک از مبدا به اصناف آموزش‌هایی داده می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار