رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان‌ و معلولین گفت: با توجه به سطح بالای تیم ملی ایران جای هیچ نگرانی برای کسب مقام در مسابقات خواهر خوانده نیست.

حمید خمجانی رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر ورزش‌های جانبازان و معلولین در رابطه با آمادگی و سطح تیم‌های شرکت کننده و حریفان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رشد پیشرفت ورزشکاران ایرانی نسبت به مسابقات داخلی و خارجی گذشته بسیار چشمگیر‌تر و سطح آمادگی آنها بالا رفته است.

وی بیان کرد: تیم‌های شرکت کننده از سوی ایران در واقع همان نفرات تیم ملی هستند که در قالب تیم‌های داخلی شهر اصفهان به مسابقات خواهر خوانده آمدند.

وی افزود: بازی‌های خواهر خوانده  به نفع بچه‌های  ماست چرا که در این مسابقات می‌توانند سطح آمادگی و پیشرفت خود را افزایش داده و تجربه‌ی بزرگی از رقابت با تیم‌های قدرتمند خارجی کسب کنند.

 خمجانی در درباره سطح آمادگی حریفان عنوان کرد: کشورهای شرکت کننده در این مسابقات دارای سطح  متوسط هستند و می‌توان گفت که نیمه حرفه ای هستند اما قابل ذکر است که تیم‌های شرکت کننده ایرانی از آنها خیلی بالاتر و توانمند هستند.

وی ادامه داد: در بین حریفان دو تیم عراق و روسیه خیلی سخت کار می‌کنند اما باز هم می‌گویم که جای نگرانی در رابطه با برد ایران نیست.

گفتنی است: زمان برگزاری فینال این مسابقات روز جمعه 27 اردیبهشت ماه ساعت 11 تا 13 می‌باشد و میزبانی مسابقات خواهر خوانده برای دومین بار بر عهده‌ی شهرداری اصفهان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار