مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک گفت: این ارزیابی امسال و با توجه به معیارهای اداره کل آموزش‌های شهروندی صورت گرفته است.

منطقه یک رتبه اول آموزش‌های شهروندی را کسب کرد بی نظیر سیاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، گفت: ارزیابی دوره‌ای معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران هر سه ماه، هشت ماه و یک سال یک بار انجام می‌شود و شهرداری منطقه یک در دوره های هشت ماه و یک ساله 93 رتبه نخست را در میانم مناطق 22گانه کسب کرده است.

وی در ادامه گفت: اداره آ‌موزش‌های شهروندی با جذب و ایجاد انگیزش در میان شهروندان شمال تهران، ترسیم روشنی از آرمان‌ها و تحقق یک پارچه کلان شهر تهران را ارائه می‌دهد.

سیاوشی عنوان کرد: ‌رویکرد اصلی اداره آموزش‌های شهروندی رویکردی فرهنگی و اجتماعی و تمام تلاش همکاران فعال در این حوزه، ایجاد تغییر نگرش در شهروندان با کمک به ارائه آموزش‌های یاد گیرنده و  هوشمند و در جهت نهادینه کردن حقوق وتکالیف متقابل شهروندی است.

وی افزود: و این مهم با توجه به ابزاری  همچون برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آ‌موزشی، برپایی جشنواره‌های ‌آموزشی و تورهای شهر در دست بچه‌ها، برگزاری انتخابات شهردار مدرسه در سطح مدارس، ارائه خدمات عمرانی و برنامه‌ای ویژه مدارس و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی در مناسبت‌های تقویمی و اصلی محقق می‌شود.

سیاوشی ادامه داد: اداره آ‌موزش‌های شهروندی با همکاری ادارات اجتماعی نواحی دهگانه و خانه‌های 4گانه علم و زندگی،  کودک و دوام و ایمنی در محلات 26گانه و کارشناسان اجتماعی مشغول در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و تلاش‌های مستمر و پیگیر و دلسوزانه این افراد با توجه به اهداف ارزنده و بستر سازی برای رشد و پرورش ظرفیت‌های موجود در شهروندان و دانش آ‌موزان ایفای نقش می‌کند.

وی اظهار کرد: در اداره آموزش‌های شهروندی در جهت شناخت حقوق و انجام تکالیف و مشارکت فعال در تصمیم گیری عمل آ‌گاهانه و مسئولانه در امور اجتماعی و زندگی شهری و برای دست یابی به توسعه پایدار شهری نقشی بر عهده دارد.

سیاوشی عنوان کرد: فعالیت‌های ارائه شده در این اداره که زیر مجموعه‌ای از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطه یک محسوب می‌شود، با توجه به ارتباط مستقیم و آگاهانه و مستمر در سطح محلات و مدارس منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه 1 ، رتبه ، نخست ، 22 گانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار