معاون امور بین‌الملل و سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: طرح سه فوریتی که در مجلس وجود دارد حتی اگر تصویب شود ما مجری قوانین و مقررات هستیم و اگر این طرح در مورد روند مذاکرات هسته ای به شکل قانون ارائه شود قطعاً اجرا خواهد شد.

اگر طرح سه فوریتی در مجلس به قانون تبدیل شود اجرایی خواهد شد
 به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "بهروز کمالوندی" معاون امور بین‌المللی و سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان در حاشیه عیادت از رئیس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: دکتر صالحی در شرایط خوبی به سر می‌برد و ان شاالله در آینده نزدیک سلامت خود را به دست می‌آورد.

وی ادامه داد: طرح سه فوریتی که در مجلس وجود دارد حتی اگر تصویب شود ما مجری قوانین و مقررات هستیم و اگر این طرح در مورد روند مذاکرات هسته ای به شکل قانون ارائه شود قطعاً اجرا خواهد شد.

کمالوندی افزود: آن چه که مسلم است در جریان مذاکرات هسته ای قرار داریم و باید کمک کنیم مذاکره کنندگان با قدرت بیشتری کار خود را پیش برند.

معاون امور بین‌الملل سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: فضای مذاکرات بسیار خوب است و مواضع ما روشن و واضح بود و در فضای رسانه ای نیز مواضع ما منفعل نبوده است و ما با اقتدار و محکم از مواضع خود دفاع کرده‌ایم.
انتهای پیام/

برچسب ها: کمالوندی ، قانون ، صالحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار