سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تاکید می کند که رسیدن به فینال بازیکنان این تیم را راضی نکرده و آنها برای قهرمانی در فینال می جنگند.

مهران شاهین طبع بعد از صعود به فینال لیگ حرفه ای بسکتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد پاداش صدرنشینی لیگ با صعود راحت به فینال تاکید کرد: ما شانسی داشتیم که با شرایط بهتر در جدول رده بندی، در مرحله نیمه نهایی هم اوضاعمان بهتر شد. البته بازی با گرگان راحت هم نبود. آنها حداقل 3 کوارتر ما را در هر دو بازی تحت فشار گذاشتند و در کوارتر آخر با هماهنگ عمل کردن بازیکنان ما فاصله زیاد می شد.

سرمربی دانشگاه آزاد در مورد برنامه قبل از فینال و مصدومان تیم گفت: چند روز استراحت و بعد دوباره تمرینات را برای فینال شروع می کنیم. ما در این مرحله مهدی مرادی نسب را به خاطر مصدومیت در بازی نفت نداشتیم که امیدوارم تا مرحله فینال به تیم برسد.

وی در مورد حریف مرحله فینال تاکید کرد: من ترجیح خاصی ندارم. در هر صورت تیمی که بالا می آید، تیمی قدرتمند است و ما سعی می کنیم بازی خوبی مقابل آنها انجام دهیم.

شاهین طبع در پاسخ به اینکه آیا بازیکنان دانشگاه آزاد با رسیدن به مرحله فینال برای اولین بار راضی می شوند یا به جنگ واقعی برای قهرمانی می روند؟ گفت: بازیکنانی که من می شناسم بعد از حال و هوای چند ماه گذشته و فشار مسابقات می دانند که چقدر این مرحله ارزشمند است. آنها در فینال می جنگند و می دانم بازیکنانی هستند که هر چه دارند برای تیم می گذارند و کار می کنند.

امیدوارم دموکراسی در انتخابات برقرار باشد

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بسکتبال به طور رسمی از سوی وزارت ورزش اعلام شد. مربی تیم ملی بزرگسالان در واکنش به زمان بندی انتخابات و حضور همزمان 16 کاندیدا در انتخابات گفت: در هر صورت وزارت ورزش مقابل هر تصمیمی یک توجیهی دارد. حالا هم حتما به این نتیجه رسیده اند که تکلیف فدراسیون باید روشن شود. مطمئنا هر چقدر هم که به زمان برگزاری انتخابات نزدیک شویم، افرادی به نفع دیگران کناره گیری می کنند. امیدوارم دموکراسی در این انتخابات برقرار باشد و کسی که لیاقت آن را دارد با موفقیت از انتخابات بیرون بیاید و به بسکتبال کمک کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار